Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou heb ik toch iets geks, en hoop dat iemand me hier wat verder kan helpen. Gister heb jk mafia 3 gekocht voor de ps4. Top game!

Het gekke is dat ik heel veel lag heb! Terwijl ik dat bij mijn andere games totaal niet heb. GTA 5. COD,the division.

Heb al geprobeert om me internet eruit te halen dacht eerst dat hij met iets op de achtergrond bezig was. Maar dat is het niet, dus internet uitgesloten. Het lijkt wel alsof hij om de paar seconde " ververst " hij hapert op de 2-3 seconde.. zou het kunnen dat de video kaart de game niet trekt? maar dat zou betekenen dat meerdere mensen dit ervaren.. ik kan nog nijs op internet vinden.

Heeft iemand dit al eens mee gemaakt. Ligt dit misschien aan me ps4? Ik ben radeloos en het is mega irritant tijdens het gamen😑

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:52
Dat kan het gevolg zijn van oververhitting. Staat de PS4 wel op een plaats waar die de warme lucht kwijt kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Misschien je vraag even in het Mafia topic stellen? Lijkt me dat de kans op een goed antwoord daar groter is.

Bedoel je met lag ook echt lag? Ale een reinstall gedaan?

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 08-10-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties! De ps staat boven op de kast. Dus hij kan goed koelen.

Ik heb nog geen reinstall geprobeerd. Zal ik straks is even doen👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ja hij lag best erg. Zo om de 2-3 seconde blijft hij heel lichtjes hangen. Alsof hij even refresht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Even op duiden dat lag niets te maken heeft met framerate. Jij ervaart framedrops. Lag is een netwerkterm.
Pagina: 1