Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Internet en Office met de mogelijkheid om World of Warcraft op minimale settings (1440x900) vloeiend (30 fps+) te laten draaien, tegelijkertijd. (dus World of Warcraft open + meerdere browser windows/Office)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 500,- maximaal inclusief bezorgen. Zet hem zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een Acer Aspire X3470 staan. De DVD drive gaat zeker over naar het nieuwe systeem.
De kast en voeding zullen niet volstaan/passen met een normale videokaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, Moederbord, CPU, Videokaart, Geheugen, Voeding en Windows.
Dacht zelf aan het volgende :
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI heeft mijn voorkeur door mijn ervaring met het merk, maar het hoeft niet noodzakelijk van MSI te zijn. Zolang het kwalitatief maar in orde is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem staat op het bureau dus het is wel wenselijk om het zo stil mogelijk stil te houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Eventuele verbeteringen in prestaties/kosten door andere componenten aan te dragen, zolang het systeem maar voldoet en binnen budget blijft.
Voornamelijk Internet en Office met de mogelijkheid om World of Warcraft op minimale settings (1440x900) vloeiend (30 fps+) te laten draaien, tegelijkertijd. (dus World of Warcraft open + meerdere browser windows/Office)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 500,- maximaal inclusief bezorgen. Zet hem zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een Acer Aspire X3470 staan. De DVD drive gaat zeker over naar het nieuwe systeem.
De kast en voeding zullen niet volstaan/passen met een normale videokaart.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, Moederbord, CPU, Videokaart, Geheugen, Voeding en Windows.
Dacht zelf aan het volgende :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 845 Boxed (low noise cooler) | € 63,25 | € 63,25 |
| 1 | ASRock FM2A68M-DG3+ | € 43,08 | € 43,08 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 460 2G D5 | € 118,56 | € 118,56 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1100 | € 40,50 | € 40,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16R11S4/8I | € 35,05 | € 35,05 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 38,30 | € 38,30 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 432,68 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI heeft mijn voorkeur door mijn ervaring met het merk, maar het hoeft niet noodzakelijk van MSI te zijn. Zolang het kwalitatief maar in orde is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem staat op het bureau dus het is wel wenselijk om het zo stil mogelijk stil te houden.
Wat verwacht je van ons?[i]
Eventuele verbeteringen in prestaties/kosten door andere componenten aan te dragen, zolang het systeem maar voldoet en binnen budget blijft.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !