razer boomslang TK

Pagina: 1
Acties:

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
Hoi ik wil jullie ff mededelen dat ik de Razerboomslang vrij goedkoop heb gevonden.
Namelijk bij vobis..
niet dat ze hem in hun stadaard assortiment hebben. Maar ze hebben hastec als leverancier en die voert die razer dinges in plus nog vele andere dingen. Hastec heeft hanteert een adviesprijs 105 voor razer 1000 en 149 voor de razer 2000. (een vriend had bij zijn vobis wel een razer gevonden maar voor een hogere prijs, en ik krijg de adviesprijs :) )
Dit is goedkoper dan andere(online) winkels.

Dus je moet ff naar hastec.nl gaan daar verkooppunten opzoeken (er zijn er meer dan vobis alleen) en dan ff een mailtje sturen naar die winkel of ff langs gaan. Zo hoef ik nu geen verzendkosten te betalen :) alleen maar een aanbetaling van 20%

jep ik heb wel zin in mn boomslang en labtec arena 515 (fl 169,- )..... Sweeeeeeetttttt :9

Mzzlls
JaWa

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Mijn boomslang 2000 heeft een piepend en krakend wieltje, wat vooral hoorbaar is bij kleine bewegingen. Hebben meer mensen hier last van, is het de nieuwigheid of moet ik em omruilen?

Verwijderd

Hey ik heb een paar dagen een razor besteld en bij deze is het nog veel erger!! Mijn computer herkent dat ding niet eens :( wat ik ook doe :( Ik heb het daarna op 3 andere computers geprobeerd en nog steeds niks. Toen teruggestuurd naar Informatique. Daar hebben ze m getest en zeggen ze dat ie het perfect doet. Ik snap er niks meer van. Kan iemand me pleaseeee helpen???

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
oei... dit zijn al 2 defecten.. zijn er meer mensen met dit probleem??
want ik wil geen muissie met problemen

Verwijderd

Hmmz

Op de boomslang site staat het 'sqeaking sound' aangegeven als een probleem af en toe maar het beinvloed de gameplay met de muis niet. Klopt wel, maar nog steeds irri. Als het binnen een paar dagen niet over is bel ik informatique en eis ik een nieuwe

Verwijderd

hehe bij informatique gaat dat niet zo makkelijk :(

Verwijderd

Ow nee?

Ik d8 juist dat informatique een hele goede zaak was, ook qua service

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 11:52
Mijne doet het nog prima, hij piepte in het begin, maar wat kaas en het was over ;) (ging vanzelf) meer dan half jaar is tie nou. Fijn ding voor gamen hoor, en voor 149 echt niet duur.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

eh wat kaas en het gaat over?

Maar ff voor de zekerheid: in het begin maakte een wieltje in de muis een piepend en krakend geluid, ook alsof het speling had. Het is vooral merk/voelbaar bij kleine bewegingen. En jij zegt dat dit over gaat als de muis ingespeeld is? Hoe lang duurt dat ongeveer?

Verwijderd

Ik heb bovenstaand probleem in een mailtje aan razer gestuurd en zeer snel weer een reply gehad waarin uitgelegd werd hoe ik dit probleem op moest lossen. Super, muisje werkt nu als een zonnetje
The squeaking has been reported by some users, but it will not affect the
operation or functionality of the mouse. You can try lubricating the white
roller as described below.

To clean the mouse, use a bit of rubbing alcohol (the type used for
cleaning tape deck heads) on a qtip.

It is not recommended to lubricate the mouse at all. However, if the mouse
is squeaking, we have heard of some people putting a very small bit of oil
on the axle of the white roller inside the mouse. To do this; dip the point
of a pin or needle into a bit of baby oil or vaseline, then place the point
of the pin at the side of the white wheel at the axle. Be careful NOT to get
the oil on the surface of the white roller that comes into contact with the
mouse ball.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 16:20
Ik heb een 2000 de eerste die ik had ging snel stuk maar hastec heeft dat heel goed opgelosd.
Hij stoort wel op mn geluids kaart!?
verder een topper

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Ja ze zijn wel vaker kapot, een vriend van me heeft er al 2 keer een terug gestuurd, maar je krijg ook altijd netjes een nieuwe.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Dus waar kan ik hem nu op dit moment (want binnen nu en 2 uur bestel ik er een) het beste bestellen?

w00t

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Ik heb al meer dan een half jaar een Boomslang 2000 en hij werkt perfect! Het enige dat een beetje vaag was, was dat het scrollwiel soms vanzelf scrolde, maar volgens mij ligt dat aan de drivers (icm winME) maar goed dat is nooit echt een probleem geweest.

Ik heb er wel even voor moeten rondbellen. Via de Hastec website heb ik een lijst van winkels in de buurt gevonden en allemaal afgebeld. Niemand had de boomslang maar ik kon hem wel bestellen. Na iets van een maand was ie er.

De prijs die je noemt is wel erg laag trouwens. Zelfs bij razerzone worden ze niet eens voor 149,- verkocht. Ik zou maar checken of dat stiekem niet de 1000 versie is...

• FireStarter
Is de support /service goed bij Informatique?

w00t

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Maandag twee bommslang 2000 bested bij informatique, op site stond dat het nog week kon duren voordat ze binnenwaren. Dindag mailtje dat ze er waren en verstuurd zijn. En woensdag had ik ze al :) .
Ze doen het beiden perfect, (ene is van mezelf andere van vriend). Windows herkende hem ook gelijk. Heb wel beetje last van branderig gevoel na veel spelen, zal wel door die krampartige houding komen, dus volgen mijn krijg je er wel makkelijk r.s.i. van.

• FireStarter
Had ik ook ergens gelezen ja, dat je daar last van krijgt, alleen maar de eerste 2 weken. Daarna was je eraan gewend en ging het over.

w00t

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
Ik heb ze binnen :) :) de boomslang 2000
en mn speakerset

en de 2000 versie is dus 149 gulden!!
dus gewoon via haste site verkooppunten opvragen en dan aan hen vragen of ie in het assortiment zit en anders vragen of ze hem voor je kunnen bestellen.
Ik heb donderdavond om 11 uur savonds gemailt en zaterdag kon ik hem al op halen.
Toppie!!

en ik heb geen knarsend wieltje.. nix mis mee.. alleen wel wennen aan de grote .... wat ik nu al kan zeggen is dat hij super precies/nauwkeurig is

Verwijderd

Ik heb een bs 1000, die doet het perfect, maar ik ga nog wel een x een icemat kopen, hij word snel vies met zo'n stofmatje.
Voor de rest prima muis O+!

• Morphs
Inderdaad, volgens mij is mijn bureau de "bottleneck" :)

Wat ik overigens wel als een probleem ervaar is dat het pijltje niet zo heel vloeiend over het beeld beweegt als ik had gehoopt. Zels met ps2flex, waarmee je de polling rate van de boomslang op 200 Hz kunt zetten, gaat het net zo vloeiend als op 80 Hz.

Bij huisgenoten met logitech muizen heb ik het nog vloeiender gezien.

Weet iemand waar dat aan kan liggen (moederbord misschien??)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Krijg je er nou een muismat bij of niet ????

Turn it off and on again.

• FireStarter
Ik heb ze binnen de boomslang 2000
en mn speakerset
en de 2000 versie is dus 149 gulden!!
dus gewoon via haste site verkooppunten opvragen en dan aan hen vragen of ie in het assortiment zit en anders vragen of ze hem voor je kunnen bestellen.
Ik heb donderdavond om 11 uur savonds gemailt en zaterdag kon ik hem al op halen.
Toppie!!

en ik heb geen knarsend wieltje.. nix mis mee.. alleen wel wennen aan de grote .... wat ik nu al kan zeggen is dat hij super precies/nauwkeurig is
Hallow, 2661 DG Bergschenhoek Informatique Computers en Componenten , staat ook bij die verkoop punten, en bij hun kost die fl.169,-.
Explane please, ;(

w00t

• Morphs
Op zondag 01 juli 2001 11:03 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Krijg je er nou een muismat bij of niet ????
Nee, bij de boomslang zit standaard geen muismat. Je zult dus zelf ook een matje moeten kopen, dan zou ik trouwens wel voor de wat betere muismat gaan....

Verwijderd

als je een boomslang hebt.. koop dan geen everglide of ratpatz. Deze zijn van hard plastic en kunnen krom gaan staan. OK.. je kan het rechtbuigen maar het blijft altijd een beetje krom. Voor normale muizen is dit niet erg. Maar de boomslang ligt nogal LAAG >:) op de grond en gaat erop wiebelen.

Zelf gebruik ik nu een fUNC 1030. Perfecte muismat! en hij is tenminste niet 1cm dik

FOTOOOTJE!

http://home.westbrabant.net/~kwbnl/s20/foto5.jpg

voor info http://www.surface1030.de

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kan iemand mij vertellen wat het grote voordeel van zo'n boomslang muis is tegenover bijvoorbeelde de microsoft intelli mouse explorer (optische muis)? Ik heb zo'n explorer nu al zo'n half jaar, en dat ding werkt echt pefect, ook voor te gamen. en hij wordt nooit vies :)

• FireStarter
Kunnen jullie mischien je eigen foto's laten zien van jou RB2k :D

w00t

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
Op zondag 01 juli 2001 11:24 schreef robbie007 het volgende:

[..]

Hallow, 2661 DG Bergschenhoek Informatique Computers en Componenten , staat ook bij die verkoop punten, en bij hun kost die fl.169,-.
Explane please, ;(
Nou het zijn natuurlijk adviesprijzen van hastec, informatique mag ermee doen wat ze willen. MAAAARRRR een vriend had zijn boomslang bij de vobis in almere gehad. daar was de bs 1k 149 en de BS2k 199 (terwijl ik em in de vobis lelystad voor 149 heb gekocht (BS2k))

dus als ik jouw was zou ik gwoon informatique mailen met het verhaal dat je via de hastec erachter bent gekomen dat zij hastec als leverancier hebben en dat hastec BS muizen levert TEGEN DE PRIJS VAN 149 (bs2k) en dat je voor die prijs wel intresse hebben.... niet geschoten is bla bla

p.s. die vriend van mij probeert nu zijn geld teveel betaald terug te krijgen met mijn bonnetje :)

• JaWa

JaWa

zie hier een icon

Topicstarter
gebruik je die razer alleen maar om te gamen en die track om te surfen en the usual stuff?? of ligt ie daar maar gwoon?

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:10
at is er nou zo bijzonder aan die muismat???

Verwijderd

Belg?
Zillion symbool op je toetsenbord?

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 22:45 schreef ProGo het volgende:
at is er nou zo bijzonder aan die muismat???
Muizen houden van zachte oppervlakten, die niet krom staan (hardplastic sta bijna altijd krom).

Je heb niets aan je muismat als die continu meeschuift met je muis, een "goed plakkende" muismat. Ook al geen hardplastic.

• Morphs
[b]Op zondag 01 juli 2001 12:44

Zelf gebruik ik nu een fUNC 1030. Perfecte muismat! en hij is tenminste niet 1cm dik

...

voor info http://www.surface1030.de
Hoeveel heb je in totaal betaald voor die fUnc1030? Ik wil namelijk eigenlijk ook nog wel een muismat voor m'n boomslang....

• Morphs
Ook maar ff patseren dan:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/b.e.g.hilhorst/tweakers/bureau.jpg

Weet het, nogal onscherp maar ik heb het met een oude camera gefilmd, toen gecaptured en een screenshot gemaakt van het media player window met het filmpje :)

Dat kun je trouwens wel goed in de linkermonitor zien, want daarin zie je mijn bureau weer (ben met VirtualDub aan het capturen).

Maar goed, de boomslang is momenteel niet aangesloten (zou volgens mij wel kunnen)....muismatje moet er dus nog komen..

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Heb mijn Razer 2000 net een paar uur geleden geinstalleerd (gekocht bij informatiek). Heb m nog niet horen piepen, maar UT was een verademing (zo makkelijk richten), dit tov een Logitech Mouseman Optical!
Ga wel een extra muisje toepassen voor surfen ed. Wil niet dat de Razor vieze wieltjes krijgt.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• FireStarter
Ja ik heb nu ook mijn boomslang binnen, Jezus wat issie precies, wel effe wennen hoor. :)

w00t

Verwijderd

wacht maar.. strax gaat het balletje slippen en dan ga je DOOD!

Oplossing... maak het balletje schoon door hem in een glas met water te dompelen... drogen ( zo min mogelijk vastpakken ) en dan terug in de mouse kegelen...

zorg ook voor dat de rollers aan de binnenkant schoon blijven en druk niet al te hard op de rollers ( die lange )
Pagina: 1