Vraag

• denmon760
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-06-2025
Ik heb een vraag, mss een overbodige maar ik weet even niet waar ik het moet zoeken. Ik heb in mijn woonkamer een leuke 7.2 receiver helaas zonder netwerkmogelijkheden. Aan de andere kant van mijn woonkamer met open keuken staat mijn bureau met pc en een heel leuk 2.1 THX setje. Nu ben ik opzoek naar een draadloos kastje (als het er is) om het geluid synchroon af te spelen op mijn PC en receiver tegelijk spotify en dat ik alles met me iPhone 7 kan bedienen inclusief het vollume. Ik heb gekeken naar gramofon, chromecast audio en diverse bluetooth kastjes maar ik ken er nergens uit halen of dat mogelijk is. Wel alleen op me PC en met een streamertje op me receiver maar ik wil dus beide tegelijk het zelfde geluid af laten spelen. Wie o wie ken mij helpen??

PC is windows 10 met i7nog iets met 512ssd en 1TB hdd en Receiver is Onkyo txsr608 geloof ik met Harman HKTS 60

Alle reacties

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-01 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je wilt dus in feite alleen audio doorlussen? Simpele tulp-audiokabel moet dan genoeg zijn om de kamer te overbruggen. Wanneer je met draadloze technieken gaat werken, zul je rekening moeten houden met vertraging in het geluid als je vanaf meerdere devices synchroon wilt luisteren.

Op welke manier wil je het geheel aansluiten (aansluitingen)? We weten nu niks over je setup. Heb je een naam/typenummer?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• denmon760
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-06-2025
Thx alvast voor je reactie, wat wil je nog meer weten over mijn setup? PC is windows 10 met i7nog iets met 512ssd en 1TB hdd en Receiver is Onkyo txsr608 geloof ik met Harman HKTS 60. Deze gegevens had ik al bij mijn vraag staan. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een kabel naar mijn receiver te trekken. Dus de bedoeling is om dit het liefst via het netwerk te doen en anders via bluetooth.

groetjes Dennis