Toevoegen afbeelding aan advertentie niet mogelijk.

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wanneer ik één of meer afbeeldingen toevoeg aan een advertentie, krijg ik een 'Deze site is niet bereikbaar' bij opslaan of bekijken van preview.

PNG of JPG van < 4mb.
Chrome 53.0.2785.143 m (64-bit)

[ Voor 15% gewijzigd door JBS op 07-10-2016 18:04 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wat gebruik je dan wel?
- Besturingssysteem
- Virusscanner
- Browser
- Add-ons
- Andere zaken die jouw internetverkeer kunnen beïnvloeden?

Ik schop dit ook maar naar Stoute Bugs. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Herstel. Ik realiseer me ineens dat ik op een andere laptop werkte dan normaal, en dat daar wel ESET op draait.

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:40
Ook ik heb dit probleem, maar wanneer ik ESET smart security uitschakel, blijft dit probleem zich voordoen.
Wanneer ik alles van ESET uitschakel en bij processen ESET services probeer af te sluiten, krijg ik een melding dat ik hiertoe niet gemachtigd ben.

-Windows 10
- ESET smart security 10
- Firefox & Chrome (nieuwste versies)
- Adblocker Plus
- Geen rare dingen in het netwerk.

Microsoft edge geeft de volgende melding: "De CSRF-token is ongeldig".

Ik heb het nu voor elkaar gekregen door windows opnieuw op te starten in veilige modus, maar dit lijkt me niet de meest handige oplossing.
Is er een makkelijkere manier om dit voor elkaar te krijgen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Van wat ik begrijp hoef je niet heel je virusscanner uit te zetten, maar alleen de feature die te maken heeft met 'https scanning'. Of je moet een uitzonderingen maken voor het Tweakers certificaat. Zie de post van frickY die hierboven gelinkt wordt.

Intentionally left blank

Pagina: 1