Probleem met Yamaha RX-V475 en PS4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:07

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Ik heb sinds kort een probleem met mijn PS4 aangesloten op mijn Yamaha RX-V475 receiver. Mijn Sony TV (KDL50-W805B) zit met een HDMI kabel aangesloten op de HDMI-IN van de receiver. Op HDMI 1 zit mijn Xbox One, op HDMI 2 mijn WiiU en op HDMI 3 mijn PS4. Voorheen werkte alles perfect, ik heb nix veranderd.

Als ik nu de PS4 aanzet en mijn receiver op HDMI 3 dan zie ik een afwisselend beeld van sneeuw en zwart scherm en ik hoor het geluid van het hoofdmenu van de PS4 telkens als ik de sneeuw zie. Sluit ik de PS4 op mijn computer monitor aan dan werkt ie wel. Sluit ik mijn PS4 rechtstreeks op mijn TV aan dan werkt ie ook perfect.

Ik heb andere HDMI kabels geprobeerd (compleet nieuwe), ik heb de HDMI kabels op alle poorten gewisseld, ik heb de PS4 een factory reset gegeven, ik heb de kabel van de WiiU en Xbox One gebruikt maar niets helpt. Ik heb de PS4 ook al 2x opgestuurd om hem te laten repareren maar er is niets aan.

Het ligt dus niet aan de PS4 maar aan de receiver. Weet iemand waar ik verder moet zoeken of, nog beter, de oplossing?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 22:49

DarkSide

theres no place like ::1

Is dit sinds de 4.0 update?
Kan zijn dat daar iets is veranderd.
Ik had met 3.11 een handshake probleem. Waardoor ik eerst de PS4 moest aanzetten (wachten op het witte lampje). En dan pas mijn receiver en tv.

Deed ik dit in een andere volgorde. Dan viel de PS4 uit.
Andere melden dan ook soortgelijke problemen als jij nu meld.

Dus probeer eens alles uit te zetten. Dan je PS4 aan. Wachten op het witte lampje.
Dan je receiver en dan je TV.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:07

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Nee dit werkt niet en ik had al 1000 en 1 manieren geprobeerd om alles in bepaalde volgorde aan te zetten.

Edit:
Ik heb nu firmwareversie 4.01 draaien op mijn PS4

[ Voor 22% gewijzigd door Techno Overlord op 07-10-2016 16:11 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server