Google App Authenticator probleem.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:33
Goede middag heren!

Ik zit met een redelijk groot probleem :+ . Al mijn email verkeer loopt via mijn Gmail en al mijn contacten staan in Google.
Om in te loggen maak ik gebruik van de App Authenticator van Google welke op mijn iPhone(6S 64GB) staat.

Laatst per toeval had mijn mobiel een probleem waardoor er een reset nodig was en dat betekent dat ik mijn App Authenticator kwijt was en niet meer kon inloggen op mijn Google account(Had kort daarvoor mijn reservekopieën verwijderd). Destijds is dat opgelost doordat ik een reserve email als backup had en tevens een mobiel nummer had opgeven en met wat kliks had ik de Authenticator weer terug.

Maarja nu is de batterij van mijn iPhone dramatisch geworden en moet hij weg voor garantie. Dus voor mijn Google account meerdere opties:
- Authenticator in instellingen uit zetten
- Reserve kopie maken en terug zetten op de tijdelijke iPhone

Optie 1 is het makkelijkst zal je zeggen, maar helaas is dat niet zo. Als ik naar de pagina wil om de Authenticator uit te zetten krijg krijg ik het volgende te zien: authenticator

Dus dat gaat niet werken.

Nu heb ik een andere iPhone(6S Plus 64GB) geregeld om die tijdelijk te gebruiken met als bedoeling daar de reservekopie op te zetten en de Authenticator te kunnen blijven gebruiken.
Helaas moet ik dan opeens alles daarop opnieuw instellen en ja dat gaat dus niet, want ik krijg die prachtige pagina van hierboven te zien |:(

Overigens snap ik dat niet, want met de 6S heb ik daarvoor een keer een reset gegeven(omdat Apple dat eerst aanraden voordat die op garantie ging) en de kopie terug gezet en toen hoefde ik niks meer opnieuw in stellen en kon ik de Authenticator gewoon gebruiken.

Nu heb ik dit probleem ook al op het forum van Google voorgesteld, maar daar lijken ze het niet te begrijpen. https://productforums.goo...1dI;context-place=starred

Hebben jullie tweakers nog andere opties hoe ik dit kan herstellen?

Edit: Overigens heb ik mijn account op 12 september een keer hersteld en 2 weken geleden ook(want dat raad Google aan), maar ik blijf de zelfde pagina krijgen daarna.

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 07-10-2016 14:25 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfpieters
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-09 14:44
Hoe lang is je telefoon tussentijds weg? Als het slechts een week is, zul je waarschijnlijk prima vooruit kunnen met een tiental backup-codes: https://support.google.com/accounts/answer/1187538?hl=en. Ik heb voor in ieder geval Google, Dropbox en Github een lijstje backup-codes liggen.

Ik neem aan dat Google deze error overigens snel gefixt heeft en dan is een tiental codes helemaal voldoende om Authenticator opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
mfpieters schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:28:
Hoe lang is je telefoon tussentijds weg? Als het slechts een week is, zul je waarschijnlijk prima vooruit kunnen met een tiental backup-codes: https://support.google.com/accounts/answer/1187538?hl=en. Ik heb voor in ieder geval Google, Dropbox en Github een lijstje backup-codes liggen.

Ik neem aan dat Google deze error overigens snel gefixt heeft en dan is een tiental codes helemaal voldoende om Authenticator opnieuw in te stellen.
Sorry tevens ook nog vergeten te melden. De backup-codes werken niet bij mij.
Die geven een melding: We zien dat je probeert in te loggen met een backup-code, probeer in te loggen via 1 van de andere manieren.
En dan is de enige optie account herstel, waarna ik nog steeds de Authenticator nodig heb :+ Ik krijg dus nooit de keuze om via de SMS of backup email in te loggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 07-10-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:04
Oef. Ik zou zo geen oplossing weten, maar voor de toekomst misschien zoiets als Authy gebruiken? Dit is eigenlijk een van de redenen dat ik de app van Google zelf niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
OllieMongollie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:53:
Oef. Ik zou zo geen oplossing weten, maar voor de toekomst misschien zoiets als Authy gebruiken? Dit is eigenlijk een van de redenen dat ik de app van Google zelf niet gebruik.
Authy ken ik nog niet. Wat is daar het voordeel van in tegen stelling tot die van Google?
Ben van plan om van een app af te stappen, het werkt als het je telefoon staat goed, maarja als je dit dus hebt dan heb je een groot probleem |:( Dan houd je nog de optie over om met een SMS in te loggen, maar een SMS komt niet altijd aan.

Vind het meest vervelende dat je Google totaal niet kan bereiken. Geen telefoonnummer, geen mail, geen chat en het forum helpt ook niks want daar zitten ook geen mensen van Google zelf.

Toen de mobiel per toeval een reset nodig had, gebruikte mijn EA account ook de Authenticator. Dat was simpel op gelost door de klantenservice te bellen van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Een HTTP 500 error betekent een storing bij Google. Neem contact op met google om dit op te lossen. 2FA moet je gewoon gebruiken en de 10 backup codes horen ook gewoon te werken. Tijdelijk 2FA uitzetten zou ook geen probleem moeten zijn. Bel/Mail google, dat is het enige wat hier gaat helpen. (en ja, je kan ze wel bereiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:05:
Een HTTP 500 error betekent een storing bij Google. Neem contact op met google om dit op te lossen. 2FA moet je gewoon gebruiken en de 10 backup codes horen ook gewoon te werken. Tijdelijk 2FA uitzetten zou ook geen probleem moeten zijn. Bel/Mail google, dat is het enige wat hier gaat helpen. (en ja, je kan ze wel bereiken)
Als ik wist hoe ik ze moest bereiken dan had ik dat al gedaan. Ik heb geen Adworks en ben geen bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-08 23:07
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:05:
Bel/Mail google, dat is het enige wat hier gaat helpen. (en ja, je kan ze wel bereiken)
Wees dan ook even hulpvaardig en vertel TS dan wat het telefoonnummer of mail adres is...

http://emiellensink.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Ik bel dan met 1-855-638-6818 maar als dat niet werkt voor je zal je het inderdaad met de gratis support lists moeten doen en hopen dat een Google engineer de HTTP/500 codes binnen krijgt en op lost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:04
hupske schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Authy ken ik nog niet. Wat is daar het voordeel van in tegen stelling tot die van Google?
Dat je een backup kan maken die je op een ander device kan restoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
OllieMongollie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:11:
[...]

Dat je een backup kan maken die je op een ander device kan restoren ;)
Idd zelf opgezocht, je mag uiteraard wat eigen inzet van mij verwachten :9 Ik ga die dus zo spoedig mogelijk in gebruik nemen, dan zit ik dus niet meer met dit gedoe.
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:10:
Ik bel dan met 1-855-638-6818 maar als dat niet werkt voor je zal je het inderdaad met de gratis support lists moeten doen en hopen dat een Google engineer de HTTP/500 codes binnen krijgt en op lost.
Bedankt. Dan ga ik dat nummer eens proberen. Zal wel in het Engels gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
hupske schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:02:
Ben van plan om van een app af te stappen, het werkt als het je telefoon staat goed, maarja als je dit dus hebt dan heb je een groot probleem |:( Dan houd je nog de optie over om met een SMS in te loggen, maar een SMS komt niet altijd aan.
Ik bewaar elke 2FA QR code die ik scan altijd gelijk. (gewoon uitprinten, maar digitaal bewaren kan natuurlijk ook)
Mocht je telefoon crashen (of je hem gewoon een reset willen geven), dan scan je de geprinte code gewoon met een andere telefoon/tablet.

Het niet kunnen exporten van deze code vanuit Authenticator vind ik opzich niet zo'n probleem, dan kan men hem ook niet simpel achterhalen. ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 17:32
heb je de tijd wel goed staan op beide devices? of U bent overgestapt naar een andere provider?
En hieronder kom je vast wel bij de helpdesk terecht op een gegeven moment
https://support.google.co...?p=ar_other_problems&rd=1

[ Voor 14% gewijzigd door Mel33 op 07-10-2016 15:24 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
mell33 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:21:
heb je de tijd wel goed staan?
En hieronder kom je vast wel bij de helpdesk terecht op een gegeven moment
https://support.google.co...?p=ar_other_problems&rd=1
Die optie gaf ze op het forum ook al aan echter is die mogelijkheid er niet met de app in iOS en alleen bij Android?
Of moet ik ergens in mijn account kijken naar de tijd?

Via die support kom je niet bij een helpdesk terecht. Je word alleen maar gelinkt naar pagina's met mogelijke oplossingen.
SmiGueL schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:21:
[...]

Ik bewaar elke 2FA QR code die ik scan altijd gelijk. (gewoon uitprinten, maar digitaal bewaren kan natuurlijk ook)
Mocht je telefoon crashen (of je hem gewoon een reset willen geven), dan scan je de geprinte code gewoon met een andere telefoon/tablet.

Het niet kunnen exporten van deze code vanuit Authenticator vind ik opzich niet zo'n probleem, dan kan men hem ook niet simpel achterhalen. ;)
Dat is ook nog een goede optie door die uit te printen voor het geval dat.
Met de beveiliging van deze app is niks mis idd :+ Ik snap alleen niet dat ik met een eerdere reservekopie het wel heb terug kunnen zetten en dat het nu niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
hupske schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Of moet ik ergens in mijn account kijken naar de tijd?
Heb je de tijd wel goed staan op beide devices? of U bent overgestapt naar een andere provider?

en is je apparaat vertrouwt?
https://support.google.co...9?hl=nl&ref_topic=3382297

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
mell33 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

Heb je de tijd wel goed staan op beide devices? of U bent overgestapt naar een andere provider?

en is je apparaat vertrouwt?
https://support.google.co...9?hl=nl&ref_topic=3382297
Apparaten zijn vertrouwd. Zit nog altijd bij de zelfde provider en de tijd is op elk apparaat wat ik gebruik het zelfde
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:10:
nummer is niet in gebruik :+ Of moet er nog een netnummer voor?

[ Voor 30% gewijzigd door Hupske op 07-10-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
Het is een USA nummer, kan zijn dat je er 0000 of + oid voor moet zetten. Ik heb hem als snelkeuze staan want wat klanten die nog wel eens dingen slopen en google gebruiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Misschien lukt het om handmatig de data bestanden van Google authenticator in de backup archiefbestanden te kopiëren naar de GA datafolder van de andere iphone.
Dat heb ik ook gedaan maar dan met Android (/data/data/) .

[ Voor 16% gewijzigd door Manke op 07-10-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:40:
Het is een USA nummer, kan zijn dat je er 0000 of + oid voor moet zetten. Ik heb hem als snelkeuze staan want wat klanten die nog wel eens dingen slopen en google gebruiken :p
Ja, ik heb dan dus een pin nodig. Dus dat gaat niet werken.

Wellicht eens het hoofdkantoor bellen van Google? :9
Manke schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:00:
Misschien lukt het om handmatig de data bestanden van Google authenticator in de backup archiefbestanden te kopiëren naar de GA datafolder van de andere iphone.
Dat heb ik ook gedaan maar dan met Android (/data/data/) .
Was het maar zo een feest dat iOS zo open was dat je dat kan doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Hupske op 07-10-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
We recommend you use this option only if you cannot get into your account in any other way. This process can take several days and usually involves more effort than other recovery options.

Sign in to your account with your username and password.
On the verification code challenge page, click Problems receiving your code?
Click "I need Google's help getting back into my account."
You'll then need to fill out an account recovery form to verify ownership of the account. Take time to answer each question to the best of your ability. The form was designed to ensure that no one can gain access to your account except you. Since Google doesn't collect a lot of information about you when you sign up for an account, we will ask you questions like when you created your account, what Google services you use, and who you email frequently (if you use Gmail) to make certain you are authorized to access your account.
Kun je dit niet proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde als je telefoon gestolen wordt, dan heb je een groot probleem. Dat is de reden waarom ik nog geen gebruik maak van 2FA. Zou beter de SMS functie kunnen gebruiken dan de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
hupske schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:14:
[...]
Was het maar zo een feest dat iOS zo open was dat je dat kan doen.
Dat kan ook gewoon hoor. iOS is open zat. Wat je waarschijnlijk bedoelt is dat het security model je niet toestaat in een draaiend systeem te rommelen. Maar als je een backup maakt (bijv. via iTunes) kan je uit de backup gewoon het hele bestandssysteem bekijken.

Probleem met Authenticator is dat die 2FA met TOTP gebruikt, je moet dus een ID, een crypto code en een time/seed hebben om het over te zetten. Waarschijnlijk is het makkelijker om overal even de tien tijdelijke codes te gebruiken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:32:
[...]

Dat kan ook gewoon hoor. iOS is open zat. Wat je waarschijnlijk bedoelt is dat het security model je niet toestaat in een draaiend systeem te rommelen. Maar als je een backup maakt (bijv. via iTunes) kan je uit de backup gewoon het hele bestandssysteem bekijken.

Probleem met Authenticator is dat die 2FA met TOTP gebruikt, je moet dus een ID, een crypto code en een time/seed hebben om het over te zetten. Waarschijnlijk is het makkelijker om overal even de tien tijdelijke codes te gebruiken. ;-)
Juist. De bestanden hebben een naam met 0C0a421d14123adsdf14353211 etc. Daar kan ik niet uit maken wat wat is :9 Android houd gewoon de naam behouden, dus zal je een mooi mapje hebben met App Authenticator bijvoorbeeld.
En zoveel verstand van computers heb ik niet dat ik het van Apple kan ontrafelen.

Helaas werken die tien tijdelijke codes niet bij mij. Die laten het niet toe om te loggen en geven mij alleen aan dat ik andere manier van inloggen kan gebruiken. Om als enige oplossing te krijgen om account te herstellen(wat ik al 3x heb gedaan deze maand, zonder effect) of ik word weer omgeleid en moet weer ergens inloggen en authenticator gebruiken 8)7

Ik snap er dus werkelijk niks van dat ik niet gewoon de optie krijgen om de SMS of backup email te gebruiken.
In mijn instellingen staan die gewoon netjes ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
hupske schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:45:
[...]

Juist. De bestanden hebben een naam met 0C0a421d14123adsdf14353211 etc. Daar kan ik niet uit maken wat wat is :9 Android houd gewoon de naam behouden, dus zal je een mooi mapje hebben met App Authenticator bijvoorbeeld.
En zoveel verstand van computers heb ik niet dat ik het van Apple kan ontrafelen.

Helaas werken die tien tijdelijke codes niet bij mij. Die laten het niet toe om te loggen en geven mij alleen aan dat ik andere manier van inloggen kan gebruiken. Om als enige oplossing te krijgen om account te herstellen(wat ik al 3x heb gedaan deze maand, zonder effect) of ik word weer omgeleid en moet weer ergens inloggen en authenticator gebruiken 8)7

Ik snap er dus werkelijk niks van dat ik niet gewoon de optie krijgen om de SMS of backup email te gebruiken.
Nee, de backups worden in 'bands' opgeslagen. Is een formaat om sparse images, checksums enz. te maken, het is dus niet een random 1-op-1 kloon, maar net wat slimmer om te zorgen dat je niet met corrupte backup data komt te zitten ;-) Je kan met een simpel stukje software zoals een "iPhone Backup Extractor" gewone bestanden maken van de backup. Het systeem is ontworpen om zo goed mogelijk backups te maken en terug te zetten, niet om mensen te bedienen in het klooien met een systeem dat voor machines gemaakt is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
hupske schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:45:
[...]

Even een check, want soms zie je door de bomen het bos niet, heb je nog dezelfde account en telnummers waarmee je dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
johnkeates schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 17:51:
[...]

Je kan met een simpel stukje software zoals een "iPhone Backup Extractor" gewone bestanden maken van de backup.
Ik zal er eens naar kijken wat ik ermee kan doen.
mell33 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:34:
[...]

Even een check, want soms zie je door de bomen het bos niet, heb je nog dezelfde account en telnummers waarmee je dit doet.
Ja zeker. Sinds dag 1 van mijn Google account is er niks veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je telefoonnummer gekoppeld is dan kan je toch altijd kiezen voor code via sms verzenden? Dat doe ik altijd als ik even geen authenticator heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:50:
Als je telefoonnummer gekoppeld is dan kan je toch altijd kiezen voor code via sms verzenden? Dat doe ik altijd als ik even geen authenticator heb geïnstalleerd.
Maar zoals gezegd, krijg ik die optie niet :(
Dit zijn de opties die ik krijg: https://drive.google.com/...weUUdSBr06RVFqSEtmM3Q2MkU

Als ik optie kies op Google mij te laten helpen moet ik mijn wachtwoord veranderen en als ik dat heb gedaan moet ik weer de authenticator gebruiken om ik te loggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hupske schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:09:
[...]

Maar zoals gezegd, krijg ik die optie niet :(
Dit zijn de opties die ik krijg: https://drive.google.com/...weUUdSBr06RVFqSEtmM3Q2MkU

Als ik optie kies op Google mij te laten helpen moet ik mijn wachtwoord veranderen en als ik dat heb gedaan moet ik weer de authenticator gebruiken om ik te loggen 8)7
Ik zit even te kijken bij de instellingen. Heb je bij https://myaccount.google.com -> sign in & security onder het kopje Recovery een email adres en telefoonnummer staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:33:
[...]

Ik zit even te kijken bij de instellingen. Heb je bij https://myaccount.google.com -> sign in & security onder het kopje Recovery een email adres en telefoonnummer staan?
Ja dat heb ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, als ik bij 2 step verification kijk dan heb ik authenticator en een sms optie staan. Heb je daar niet toevallig de optie om het 06 nummer toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:32:
[...]

Hmm, als ik bij 2 step verification kijk dan heb ik authenticator en een sms optie staan. Heb je daar niet toevallig de optie om het 06 nummer toe te voegen?
Ik heb daar geen optie om het 06 nummer toe te voegen. :(

Maarja het is gewoon belachelijk dat Google met geen mogelijkheid te bereiken is.
Elke andere mogelijkheid die ze online aanbieden om op te lossen werkt gewoon niet.
Met een simpel telefoontje van 1 minuut is dit opgelost :(

Ik bel morgen of anders overmorgen eens naar het hoofdkantoor. Kijken of dat wat oplevert :9

Verder morgen ook alles van Google Drive overzetten naar Onedrive. Voor al mijn contacten ook nog even wat verzinnen. Waarschijnlijk naar de iCloud.

[ Voor 10% gewijzigd door Hupske op 08-10-2016 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
Even een update van mijn kant.
Inmiddels heb ik het nog steeds niet voor elkaar gekregen om de Authenticator uit te schakelen.
Gelukkig heb ik al wel 3 keer de optie gekregen om aan te geven dat Google mijn account moet herstellen, maar ik heb ook 3 keer het bericht gekregen dat ze niet kunnen vaststellen dat ik de eigenaar ben van mijn mail adres.

Als emailadres geef ik het adres op, die ook in mijn backup gegevens staan van mijn account. Ik ga denk ik alleen de mist in bij het punt waar ik moet aangeven wanneer ik het Google account heb aangemaakt. Ik heb geen enkel idee wanneer ik dat ooit heb gedaan. Zal wel ergens 10 jaar geleden gedaan zijn.
Ik heb een jaar geleden alle berichten van voor 1 januari 2012 allemaal verwijderd om weer wat ruimte te creëren. Dus ik kan niet meer opzoeken wanneer ik mijn eerste mail heb gekregen.

Zijn er wellicht andere manier waar ik kan achterhalen wanneer ik het account heb aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Authenticator is vreselijk icm telefoon vervangen of opnieuw installeren. Ik had uiteindelijk maar screenshotjes gemaakt van de QR-codes en die encrypt opgeslagen zodat ik ze indien nodig opnieuw kan scannen :')

Maare... Heb je al eens via accounts van Google geprobeerd de boel te resetten? :)
Ik kwam daar per toeval via AdSense en dat werkte prima.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
WhatsappHack schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 14:24:
Authenticator is vreselijk icm telefoon vervangen of opnieuw installeren. Ik had uiteindelijk maar screenshotjes gemaakt van de QR-codes en die encrypt opgeslagen zodat ik ze indien nodig opnieuw kan scannen :')

Maare... Heb je al eens via accounts van Google geprobeerd de boel te resetten? :)
Ik kwam daar per toeval via AdSense en dat werkte prima.
Hoe bedoel je dit precies? Ik heb nog altijd 1 computer waar ik ingelogd ben, daar kan ik mijn account nog bereiken. Maar in de instellingen van mijn account kan ik alleen een optie vinden om mijn account te verwijderen, maar dat is nou niet de bedoeling. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
hupske schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:41:
[...]

Hoe bedoel je dit precies? Ik heb nog altijd 1 computer waar ik ingelogd ben, daar kan ik mijn account nog bereiken. Maar in de instellingen van mijn account kan ik alleen een optie vinden om mijn account te verwijderen, maar dat is nou niet de bedoeling. :9
Nou ik bedoel via het "myaccount" systeem van Google, hier:
https://myaccount.google....ons/two-step-verification

Of anders https://myaccount.google.com/ en dan ff op "Inloggen & Beveiliging" klikken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
WhatsappHack schreef op woensdag 16 november 2016 @ 01:52:
[...]

Nou ik bedoel via het "myaccount" systeem van Google, hier:
https://myaccount.google....ons/two-step-verification

Of anders https://myaccount.google.com/ en dan ff op "Inloggen & Beveiliging" klikken.
En daar zit helaas juist mijn probleem. Dat levert mij al tijden deze pagina op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bynt6yOhXN28l0AQoucyuXUB/thumb.png
Op elke webbrowser, op elke pc, tablet, telefoon etc.

Google heeft mij nu wel erkend als eigenaar van het email adres. Kreeg in een mailtje van hen eerst weer de standaard oplossingen. Als het probleem anders was kon ik reageren op hun. Dat heb ik afgelopen maandag gedaan met de zelfde foto erbij. Tot op heden nog geen antwoord.

[ Voor 17% gewijzigd door Hupske op 16-11-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
Hupske schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:42:
[...]

En daar zit helaas juist mijn probleem. Dat levert mij al tijden deze pagina op:
[afbeelding]
Op elke webbrowser, op elke pc, tablet, telefoon etc.

Google heeft mij nu wel erkend als eigenaar van het email adres. Kreeg in een mailtje van hen eerst weer de standaard oplossingen. Als het probleem anders was kon ik reageren op hun. Dat heb ik afgelopen maandag gedaan met de zelfde foto erbij. Tot op heden nog geen antwoord.
En is het gelukt?

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@jero1ste Is er toevallig een reden voor deze thread necromancy, wellicht buiten interesse om? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jero1ste
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 07:02
WhatsappHack schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:44:
@jero1ste Is er toevallig een reden voor deze thread necromancy, wellicht buiten interesse om? :P
Ik loop tegen het zelfde probleem aan en ben benieuwd of het opgelost is.

Pentax K10D, Sigma 18-200 3.5-6.3 DC, Pentax-A 1:1.7 50mm, Pentax-M 1:1.7 50mm

Pagina: 1