Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
39
Verwijderd
Ik zou geen Aopen nemen maar MSI, of Asus (Abit als je gaat o'clocken)
Die AOpen komt goed uit alle tests en ik ben niet van plan te OC'en (of te OD'en
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Philips RW (8x4x32) voor incidenteel gebruik
Euhmmm 15" TFT misschien?
Tja......
Verwijderd
en neem een moederbord van MSI met kt133A chipset, goedkoop, snel en stabiel. voor de rest geen commentaar....
17", 15" viewable, lijkt me leuk!!...misschien toch een 17 inch monitor nemen, je hebt vrij compacte modellen.
Zo duur zijn die niet meer,tis maar net wat je duur vindOp donderdag 28 juni 2001 21:09 schreef CrashOne het volgende:
niet al te duur systeempje samenstellen
Euhmmm 15" TFT misschien?![]()
Tja......
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
...LOp donderdag 28 juni 2001 21:12 schreef CrashOne het volgende:
[..]
17", 15" viewable, lijkt me leuk!!
Neem ook merkgeheugen en 17" monitoren... MAN DAT SCHEELT MAAR 4 CENTIMETER DIEPTE BREEDTE EN HOOGTE!! (ok... dus neem 17")
Neem dan Sony... is best!
Putting the bit in Biton since 1997
tuurlijk, maar het staat wel grappig...Op donderdag 28 juni 2001 21:16 schreef a_LAN het volgende:
[..]
...LL, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel....
Verwijderd
...er staat Ik moet voor mijn pa en broertje een niet al te duur systeempje samenstellen, ik denk dat sony niet zo goedkoop is. en als je niet van plan bent te gaan overklokken, heeft het volgens mij niet echt zin om persee een abit mobo aan te schaffen. je merkt het verschil echt niet tussen een abit mobo en msi mobo, tenminste qua snelheid....Op donderdag 28 juni 2001 21:18 schreef p_m het volgende:
Moederbord: Abit KT7A of anders de MSI... maar ik zou eerder voor de Abit gaan!
Neem ook merkgeheugen en 17" monitoren... MAN DAT SCHEELT MAAR 4 CENTIMETER DIEPTE BREEDTE EN HOOGTE!! (ok... dus neem 17")
Neem dan Sony... is best!
Verwijderd
Ik heb vrienden en ik hoor van veel mensen dat de Philips branders echt helemaal niets zijn
De brander die ik heb is een 16×10×40 van Plaxtor en bevalt me echt VET goed *D*D
van de ong. 50 cd`s die ik heb gebrand is er nog maar een mislukt *D*D
Andere brander waar ik goede dingen over heb gehoort is Aopen en natuurlijk Plextor.
Maar ja.. als je op 15" zit... dan is het niet nodig... 1024*768, of 800*600 nou... daar heb je geen GTS voor nodig!Op donderdag 28 juni 2001 22:40 schreef Baba het volgende:
Ik vind de processor een beetje overkill i.v.t. de videokaart. Neem liever een GTS i.c.m. een 1 GHz. Vinden spelletjes veel leuker!
Putting the bit in Biton since 1997
Ik ga het schatje vanmiddag kopen, bedankt voor jullie comments.
Ik neem trouwens toch een 40 Gb HD van IBM en misschien een ander MoBo, als de prijs gunstig is.
Later!
Verwijderd