TV Aanschaf 40" / 43" ~ €300,- / ~ €400,- Hulp Nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bradford Cox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een TV alleen ik zie door de bomen het bos niet meer, de consumentenbond heeft maar een relatief kleine selectie TV's gereviewd en ik weet niet goed de verschillen te zien.

Mijn doeleinde is voornamelijke films kijken. TV kijken doe ik nooit, heel sporadisch. Heb momenteel niet eens een TV abonnement dus daarvoor doe k het niet. Mijn MacBook of PC, die zal ik eraan hangen om films te kijken. Dus de smartfunctie van de TV heeft ook geen relevantie (anders koop ik ooit wel een chromecast).

Graag jullie voorstellen, ik denk namelijk dat er wel een paar Tweakers tussen zitten die een beter beeld hebben van wat een goede TV is. Dus graag wat voorbeelden wat jullie een mooie deal lijkt!

Groetjes,

Bradford Cox <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zoals je merkt, blijven reacties uit. Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. Alleen een vraag wat een goede deal is, is op het forum niet genoeg. Neem eens een aantal soortgelijke topics door in CEA en open eventueel een nieuw topic waarbij je Het algemeen beleid #topicplaatsen in gedachte houdt. Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.