Ik heb al het hele forum afgezocht en allerlei tips geprobeerd maar in mijn geval blijkt niets te werken.
Na de automatische update(poging) van eind september, is mijn PC uiteindelijk op het blauwe Herstel scherm uitgekomen. Wanneer ik mijn PC herstart, kom in telkens ook op dit scherm uit. Ik heb allerlei dingen geprobeerd maar kom met geen enkele mogelijkheid terug in mijn windows.
Heeft iemand nog meer tips?
Ik heb een SSD schijf met de windows (64bit) installatie.
Wat ik tevergeefs geprobeerd heb:
Via het Automatisch herstellen scherm (geavanceerd):
1. Systeemherstel: Geeft aan dat er geen systeembestenaden gevonden zijn
2. Herstellen met installatiekopie: systeem blijkt geen gegevens te vinden
3. Opstartherstel: geen effect
4. Opstartinstellingen: alle opties geprobeerd, geen effect
5. Teruggaan naar vorige versie: werkt niet
Deze PC opnieuw instellen: Dit mislukt met de melding "Er is een probleem met het opnieuw instellen van uw pc. Er is niets gewijzigd"
6. Via command prompt de map C:\windows\SoftwareDistribution\Download leegmaken: Geen effect
7. Via command promtp C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\XblGameSave verwijderd. Maar vervolgens zou ik nog deze moeten verwijderen maar die stond er niet in:
key:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\XblGameSave --> ook hier geen effect
8. sfc /scannow via command prompt --> Windows resource protection could not perform the requested operation
9. net user administrator /active:yes om admin te activeren, daarna opnieuw sfc /scannow. Maar zelfde foutmelding
10 chkdsk /x /f /r --> niets speciaals gevonden
Na de automatische update(poging) van eind september, is mijn PC uiteindelijk op het blauwe Herstel scherm uitgekomen. Wanneer ik mijn PC herstart, kom in telkens ook op dit scherm uit. Ik heb allerlei dingen geprobeerd maar kom met geen enkele mogelijkheid terug in mijn windows.
Heeft iemand nog meer tips?
Ik heb een SSD schijf met de windows (64bit) installatie.
Wat ik tevergeefs geprobeerd heb:
Via het Automatisch herstellen scherm (geavanceerd):
1. Systeemherstel: Geeft aan dat er geen systeembestenaden gevonden zijn
2. Herstellen met installatiekopie: systeem blijkt geen gegevens te vinden
3. Opstartherstel: geen effect
4. Opstartinstellingen: alle opties geprobeerd, geen effect
5. Teruggaan naar vorige versie: werkt niet
Deze PC opnieuw instellen: Dit mislukt met de melding "Er is een probleem met het opnieuw instellen van uw pc. Er is niets gewijzigd"
6. Via command prompt de map C:\windows\SoftwareDistribution\Download leegmaken: Geen effect
7. Via command promtp C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\XblGameSave verwijderd. Maar vervolgens zou ik nog deze moeten verwijderen maar die stond er niet in:
key:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\XblGameSave --> ook hier geen effect
8. sfc /scannow via command prompt --> Windows resource protection could not perform the requested operation
9. net user administrator /active:yes om admin te activeren, daarna opnieuw sfc /scannow. Maar zelfde foutmelding
10 chkdsk /x /f /r --> niets speciaals gevonden