GTA VI - All aboard the hype train!!
Het antwoord is vrij simpel: Ja!
Er is alleen geen ondersteuning door je videokaart van Free-sync.
Er is alleen geen ondersteuning door je videokaart van Free-sync.
Ja precies, FreeSync en minder input lag boeit me weinig maar 144Hz volledig kunnen benutten doormiddel van VSync vind ik wel belangrijk. Dan zal deze LG (34UC79G) mijn nieuwe monitor kunnen worden zodra deze te koop is.
Om 144 fps te halen op high (niet perse ultra) zal een GTX 1070 waarschijnlijk toch beter zijn dan een 1060 of niet? De LG zal op 2560 x 1080 draaien.
Om 144 fps te halen op high (niet perse ultra) zal een GTX 1070 waarschijnlijk toch beter zijn dan een 1060 of niet? De LG zal op 2560 x 1080 draaien.
2560x1080 is vrij makkelijk voor een 1070, alleen ga je niet elke game op 144fps+ kunnen draaien. Maar dat kan een 1080 ook niet. Ligt er uiteraard wel aan wat je wil gaan spelen en hoe vaak je bereid bent je GPU te upgraden gedurende de levensduur van het scherm.
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Ik heb liever meer fps dan de hoogste settings dus ik wil best wel alles wat lager schroeven dat het wel mooi is maar niet te veel performance weg vreet. Zo hoef ik in ieder geval geen AA en is ultra settings ook geen must. Het zou wel fijn zijn als de meeste games op high kunnen draaien met 144 fps. Ik praat dan over games zoals GTA V, Crysis series en Mass Effect. Mijn GTX 570 uit de oertijd trekt GTA V in ieder geval al met 80 fps op 'normal' settings. Dus zou zo een nieuwe kaart die 144 fps wel moet halen op een standje hogere kwaliteit.
[ Voor 35% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-10-2016 15:36 ]
Je cpu moet ook 144 fps aankunnen, en dat gaat ook niet zomaar. Wat voor cpu heb je nu?
Intel i7 2600k sandy bridge. Goede chip die nog een lange tijd mee kan
Voor 144 FPS zou ik daar niet vanuit gaan! 60 fps, maybe. Maar 144 FPS zal lang niet meer in elke game meer gaan. Helaas zijn er weinig benchmarks te vinden om dit te bewijzen. Consider yourself warned.
Zou wel vreemd zijn als een oude GTX 570 al 80 fps haalt in GTA V zal de nieuwste serie op zijn minst het dubbele moeten halen op dezelfde instellingen lijkt mij. Een GTX 570 is niks vergeleken een GTX 1060 of 1070.
De Sandy Bridge is trouwens niet veel trager dan de nieuwe Skylakes. Een Skylake is gemiddeld ongeveer 20% sneller. Dat valt dus reuze mee.
De Sandy Bridge is trouwens niet veel trager dan de nieuwe Skylakes. Een Skylake is gemiddeld ongeveer 20% sneller. Dat valt dus reuze mee.
[ Voor 25% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-10-2016 08:27 ]
Is het niet zo dat sommige monitoren alleen 144hz halen met freesync en "maar" 120hz halen zonder? Dacht dat mijn monitor dat heeft maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. (heb namenlijk een amd kaart)
Pagina: 1