Beste Game Convertible Laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
Wat is de beste game convertible laptop (max €1600) op dit moment of kom er bijna aan?

Ik weet dat over het algemeen convertibles geen gaming GPU hebben, maar als je toch moest kiezen, welke zou het dan worden? Zelf dacht ik aan de Lenovo Yoga 900 (of binnenkort de 910).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaHalloZeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-07 11:02
Wat voor programma's of games wil je ermee draaien? Is een hoge resolutie (meer dan 1080p) van belang? En wat vind je belangrijker, zakelijk ermee werken of gamen? Er zijn volgens mij maar weinig convertibles die een redelijke GPU hebben, veruit het meeste werkt met geïntegreerde graphics.

Als ik zo vluchtig kijk op tweakers pricewatch zie ik drie convertible modellen met een redelijke dedicated GPU (840M of 940M):

pricewatch: Asus VivoBook Flip TP501UB-DN038T-BE
pricewatch: Asus Transformer Book Flip TP500LN-DN051H-BE
pricewatch: Asus VivoBook Flip TP501UB-DN010T-BE

Die zullen wat betreft games beter presteren dan de Iris 540 graphics van de Yoga 900 modellen (http://shop.lenovo.com/nl...a/900-series/yoga-900-13/ daar kun je zien dat het om de Iris 540 gaat ipv het ambigue 'Iris graphics'). Deze 3 Asus laptopjes zijn wel allemaal Azerty modellen overigens. De Yoga modellen zijn wel wat stijlvoller, ik weet niet of dat van belang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
Ja klopt, ik heb ook convertibles gezien met dedicated GPU's, echter ik vond de style/design van yoga 900 erg mooi. Daarnaast is 1080p voldoende, maar meer is mooi meegenomen :)

Als het gaat om gamen zal het Overwatch zijn of gelijkwaardig. Het is niet een veel vragende game als het om graphics gaat en ik vind het voldoende om met low settings te spelen.

Hoofdzakelijk zal ik gamen op mijn game desktop en dat via steam inhome door streamen naar me laptop.
Zakelijk vind ik vooral style/design belangrijk, geen intensive programma's voor me werk. Gewoon office pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaHalloZeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-07 11:02
Even via de prijsvergelijker van de buren gekeken (weet niet of ik die mag linken, ondanks het gedeelde moederbedrijf). Blijkt dat er wel meer hybride modellen zijn met sterkere aparte videokaarten.

In dezelfde trant heb je dan bijv. deze Lenovo Yoga met 940M videochip: http://www.computervoorsc...ct_id=23562&category_id=3