Onbeperkt mobiel internet via router voor 2 werkplekken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Wij hebben de mogelijkheid om een kantoorpand te betreden, hier is echter voor de aankomende tijd geen vast internet mogelijk. We werken daar met 2 tot 3 man. Normaal kantoor gebruik, af en toe wat grotere files (designs etc).

Mijn vraag: is er een product op de Nederlandse markt met onbeperkt mobiel internet waarbij de simkaart toegestaan is in een router te stoppen (die we bij een raam kunnen zetten) zodoende de werkplekken van internet te kunnen voorzien?

Ik heb de grote jongens afgebeld, daar begrijpen ze het concept niet laat staan dat ik advies ervoor kan krijgen. Idee is om hier langere tijd (maanden) mee aan de slag te gaan willen we dit pand overwegen.

Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Vodafone kan gewoon een 4G router leveren... eventjes contact mee opnemen zou ik zeggen. Wij hebben ze ook op diverse buitenlocaties in gebruik waar een vaste lijn niet tot de mogelijkheden behoort.

Hoe het zit met onbeperkte data lijkt mij puur van het contract af te hangen, zakelijk is er wat dat betreft altijd meer mogelijk, dan zit je niet zoals een consument aan vooraf bepaalde pakketten vast.

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 07-10-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 15:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb wel eens gewerkt met een 4G Sim kaart in een router. Volgens mij was dat gewoon van een (zakelijk) data-abonnement afsluiten, deze in de router stoppen en gaan met de banaan. De vraag is alleen, wat wil je ongeveer kwijt zijn aan je abonnement en hoeveel data denk je te gaan verbruiken. Die twee zijn hevig aan elkaar gekoppeld.

Hier heb je een overzicht met 4G routers

offtopic:
wat ^^ zegt dus :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:02

FreakNL

Well do ya punk?

https://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen/simonly.shtml

Eerste 3 maanden onbeperkt. Is er niet voor bedoeld uiteraard, maar als je het rustig aan doet...