Toon posts:

Gearhead garage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand dit spel al eens gespeeld? Het is de bedoeling dat je auto's repareert en daarvoor krijg je geld , waardoor je zelf een auto kunt kopen en die moet je dan helemaal opknappen en vet maken.

Het is best een leuk spel.

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

je bedoelt die van www.gearheadgarage.com?
Nee ken ik niet :)

De vos loopt door het bos.

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:20
Ik heb de demo wel is gedaan en het spel beviel me best wel goed.
Was wel leuk allemaal om die opdrachten uit te voeren...helaas kon je die mensen niet rippen met oude onderdelen :)

Maar ik heb eigenlijk dit spel nooit in de winkel gezien. Is ie nog ergens te koop? Of is ie nooit in Nederland uitgebracht?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee of hij hier te koop is , ik heb hem van een warez site gehaald , ik zit er echt op te wachten tot ze ooit eens gran turismo mixen met street rod , lijkt me zo relaxed om auto's te tunen en dan te gaan racen.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06
Ja ik heb hem gespeeld (warez) maar dat is al 2 jaar geleden +/-
Ik vond hem wel leuk ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Topicstarter
Is dat spel al zo oud?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Gran Turismo met StreetRod huh? Wat dacht je van Motor City Online? Is nog niet uit (beta fase) maar lijkt wel donders gaaf, online klussen en inkopen doen voor je hotrod en dan racen om eer, geld of pink slips met iemand aan de andere kant van de wereld :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me zeker wel een gaaf spel , maar moet je daar niet per maand betalen , want daar ben ik niet zo'n fan van.

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Ik had ook de Warez versie heb hem helemaal uitgespeeld wel lache

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

yup, k'had ook de warez versie, was best wel verslavend na de demo :)

hij is hier(europa) nooit uitgekomen, wel koele auto's mee gebouwd, alleen spijtig dat het aantal verschillende onderdelen beperkt was en dat je er daarna weinig aan had.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06
Op vrijdag 29 juni 2001 12:33 schreef Apache het volgende:
yup, k'had ook de warez versie, was best wel verslavend na de demo :)

hij is hier(europa) nooit uitgekomen, wel koele auto's mee gebouwd, alleen spijtig dat het aantal verschillende onderdelen beperkt was en dat je er daarna weinig aan had.
Weinig ?????
Moet je maar eens goed zoeken mijn garage stond wel vol met 30 verschillende auto s hoor van jeeps tot Funnycars en van Big voet tot Trucks .
Oja en een arreslee :) die was zeker vet :)
dus keus zat :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op donderdag 28 juni 2001 22:01 schreef minipolopikoler het volgende:
Lijkt me zeker wel een gaaf spel , maar moet je daar niet per maand betalen , want daar ben ik niet zo'n fan van.
Ik ook niet, maar ik kick op auto spelletjes en dit vind ik al helemaal gaaf :) Dus ik ben best bereid om een paar maanden te betalen. Daarna zeg ik het gewoon weer op :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Pagina: 1