OS opties bij telefoons

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:42

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Is het een idee om het ook mogelijk te maken Android 7 en Ubuntu Phone te selecteren?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Videopac schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:43:
Is het een idee om het ook mogelijk te maken Android 7 en Ubuntu Phone te selecteren?
Je bedoelt onder "Serie besturingssysteem"? Daar staat vanaf nu in ieder geval Android 7 bij. Ubuntu Phone staat er niet bij, ik vind de markt voor Ubuntu Phone iig nu nog te klein om daar een speciale vermelding voor te maken. Je kan 'm in principe wel vinden onder "Mobiel besturingsysteem" eronder. In principe, want er zijn momenteel geen Ubuntu telefoons met prijs, waardoor er niet op gefilterd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:42

Videopac

Rommelt wat aan.

Topicstarter
Glaanie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:08:
[...]

Je bedoelt onder "Serie besturingssysteem"? Daar staat vanaf nu in ieder geval Android 7 bij. Ubuntu Phone staat er niet bij, ik vind de markt voor Ubuntu Phone iig nu nog te klein om daar een speciale vermelding voor te maken. Je kan 'm in principe wel vinden onder "Mobiel besturingsysteem" eronder. In principe, want er zijn momenteel geen Ubuntu telefoons met prijs, waardoor er niet op gefilterd kan worden.
Ja. Ik weet niet wat het was, maar ik zag vanmorgen Android 7 er nog niet tussen staan, Ubuntu nog niet kan ik op zich wel begrijpen. Excuus voor de overlast. Topic kan wel dicht, denk ik.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Videopac schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Ja. Ik weet niet wat het was, maar ik zag vanmorgen Android 7 er nog niet tussen staan, Ubuntu nog niet kan ik op zich wel begrijpen. Excuus voor de overlast. Topic kan wel dicht, denk ik.
Android 7 stond er inderdaad ook niet bij ;) Die stond nog als Android N in de bijbehorende code :p