Ik ben inmiddels zo goed als over van Mac naar PC, maar ik merk dat ik weinig kennis heb van bepaalde software. Ik heb jarenlang met plezier gewerkt met CS4 en dan vooral Soundbooth, Photoshop en Premiere Pro. Destijds zeer goedkoop een licentie kunnen kopen, maar dat zit er nu niet meer in. Ik zou graag overstappen naar CC, maar het is me voor mijn gebruik echt té duur. Tevens wil ik graag een eenmalige aanschaf en geen abonnements dienst. Ik zoek dus goede alternatieven voor deze 3.
Ik ben echter een beetje huiverig om trial versies te downloaden, vanwege malware en bloatware. Het hoeft zeker geen gratis software te zijn. De stap naar Elements lijkt een logische, echter heb ik het idee dat deze behoorlijk uitgekleed zijn. Ik denk dus dat ik op zoek moet naar een alternatieve oplossing die betaalbaar is.
Waar ik vooral naar op zoek ben;
-Video editing software
-'Photoshop' vergelijkbare software
-Digital audio editor
-E-mail client
-Virus scanner (? Heb ik deze überhaupt wel nodig, ik geloof meer in 'gezond verstand')
-Torrent client
-VPN client
-Foto/video archivering
Met andere woorden, wie heeft er tips zodat ik niet het halve internet hoef te downloaden om te zien wat nu de meest fijne software is. Het oog wil ook wat, dus bijvoorbeeld iets als Sony Vegas zie ik dus echt niet zitten. Bij voorbaat dank.
Ik ben echter een beetje huiverig om trial versies te downloaden, vanwege malware en bloatware. Het hoeft zeker geen gratis software te zijn. De stap naar Elements lijkt een logische, echter heb ik het idee dat deze behoorlijk uitgekleed zijn. Ik denk dus dat ik op zoek moet naar een alternatieve oplossing die betaalbaar is.
Waar ik vooral naar op zoek ben;
-Video editing software
-'Photoshop' vergelijkbare software
-Digital audio editor
-E-mail client
-Virus scanner (? Heb ik deze überhaupt wel nodig, ik geloof meer in 'gezond verstand')
-Torrent client
-VPN client
-Foto/video archivering
Met andere woorden, wie heeft er tips zodat ik niet het halve internet hoef te downloaden om te zien wat nu de meest fijne software is. Het oog wil ook wat, dus bijvoorbeeld iets als Sony Vegas zie ik dus echt niet zitten. Bij voorbaat dank.