iPhone 7 loopt vast onder typen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 04-06-2020
Hoi,

ik heb sinds de release van de iphone 7 de iphone 7 in mijn bezit
nu heb ik na een week de telefoon in mijn bezit te hebben al een probleem,
mijn toestenbord o.i.d. loopt steeds vast waardoor ik mijn apps moet sluiten en opnieuw openen
(dubbel klikken home knop weg vegen opnieuw openen)
dit gebeurd bij whatsapp maar ook bij notities,berichten mail eigenlijk alles met een toetsenbord
al contact gehad met apple op advies van hun hersteld zonder back up terug te zetten ongeveer een week later weer het zelfde probleem... :'(
nu is mijn vraag hebben hier meer mensen last van met hun iphone 7?
ik had het ook al op mijn 6+ vandaar dat ze zeiden zonder backup terug te plaatsen
het gaat om een iphone 7 128GB Black
ik hoor het graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel L
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-04 07:41
Gebruik je het standaard toetsenbord?

http://emiellensink.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
Emiel L schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:00:
Gebruik je het standaard toetsenbord?
ja gewoon standaard nederlands en emoji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 22:54

Yor

Yor1313#2571

Meer info is wel gewenst:

Gebruik je een screenprotector?
Welke versie van iOS heb je?
Heb je al eens een compleet herstel via iTunes gedaan?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Emoji heb je dus geïnstalleerd uit de AppStore ?

Verwijder deze eerst eens, kan zijn dat deze conflicten geeft icm je toetsenbord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:29

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

frankym schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:00:
Emoji heb je dus geïnstalleerd uit de AppStore ?

Verwijder deze eerst eens, kan zijn dat deze conflicten geeft icm je toetsenbord
Het Emoji keyboard zit gewoon in het OS ingebouwd, dus lijkt mij niet echt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
Yor schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:25:
Meer info is wel gewenst:

Gebruik je een screenprotector?
Welke versie van iOS heb je?
Heb je al eens een compleet herstel via iTunes gedaan?
Ik heb er inderdaad een screen protector opzitten (kan me niet voorstellen dat het daar door komt)
Er staat nu iOS 10.0.2 op
Tot nu toe 2 maal hersteld zonder backup en toen hij net nieuw was ook geen back up terug gezet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
*snip* flame

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 13-10-2016 21:09 ]

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TwizTay schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:19:
Ik heb er inderdaad een screen protector opzitten (kan me niet voorstellen dat het daar door komt)
Des te meer reden om het te testen dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
CH40S schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:26:
[...]
Des te meer reden om het te testen dus. ;)
Ik ga dus echt niet mijn screen protector van 30 euro er ff aftrekken als je dat bedoeld haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TwizTay
Luxicon schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:23:
Gewoon Galaxy S7 kopen, dan heb je hier geen last van ;)
Haha ik vind Android niks helaas maar ieder z'n smaak toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ik had het ook al op mijn 6+ vandaar dat ze zeiden zonder backup terug te plaatsen
Dan zou ik het in de apps zoeken. Ervan uitgaande dat je nu dezelfde apps op de telefoon hebt staan.

Als het daar niet ergens in zit, dan zul je denk ik toch je screenprotector er even af moeten halen (als jouw 6+ ook een screenprotector had).

[ Voor 124% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2016 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
CH40S schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:38:
[...]
Die dingen kun je daarna gewoon weer terug doen? Zo moeilijk is dat niet hoor. Vind het ook wel wat vreemd, dat je dat niet als eerste getest of uitgesloten hebt.
Het is zon glazen dingetje ik weet eigenlijk 200% zeker als ik die eraf haal dat ik hem weg kan gooien
Overigens als het aan mijn screen protector zou liggen waarom doet hij het dan +/- een week na herstel goed en dan niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TwizTay schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:41:
Het is zon glazen dingetje ik weet eigenlijk 200% zeker als ik die eraf haal dat ik hem weg kan gooien
Overigens als het aan mijn screen protector zou liggen waarom doet hij het dan +/- een week na herstel goed en dan niet meer?
Bedacht ik me later ook en heb daarom mijn bericht even aangepast. ;) Al lijkt het me ook niet dat het van glas is, dan geeft het namelijk niets meer door aan het touchscreen en kan je er niets mee.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2016 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
CH40S schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:38:
[...]
Dan zou ik het in de apps zoeken. Ervan uitgaande dat je nu dezelfde apps op de telefoon hebt staan.

Als het daar niet ergens in zit, dan zul je denk ik toch je screenprotector er even af moeten halen (als jouw 6+ ook een screenprotector had).
Mijn 6 plus had toen geen screen protector meer het was ook alleen sinds iOS 10
CH40S schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:42:
[...]
Bedacht ik me later ook en heb daarom mijn bericht even aangepast. ;)
Haha ik dacht al word ik nu gek ;)
Verder heeft mijn vriendin dezelfde screen protector op dr 6s zitten
Ik snap je punt wel maar dan zou het naar mijn beleving altijd moeten zijn niet pas na een week gebruik en als ik hem dan herstel dat het dan weer wel werkt

[ Voor 14% gewijzigd door TwizTay op 09-10-2016 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TwizTay schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:44:
Mijn 6 plus had toen geen screen protector meer het was ook alleen sinds iOS 10
Ik zou een voor een de apps die je hebt langs gaan, ik heb het gevoel dat het in een van de apps zit die op de telefoon geïnstalleerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
CH40S schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:45:
[...]
Ik zou een voor een de apps die je hebt langs gaan, ik heb het gevoel dat het in een van de apps zit die op de telefoon geïnstalleerd staat.
Mijn apps zijn eigenlijk niet zo schokkend staan er een stuk of 20 op en ik gebruik eigenlijk alleen om te typen Whatsapp en Facebook dan loopt hij ook vast bij woorden zoals: Heey Okee tot zoo
Maar ook in de systeem apps zoals berichten mail en notities
Daarom vind ik het zo raar bij Whatsapp ofzo snap ik het nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
TwizTay schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 01:50:
[...]

Mijn apps zijn eigenlijk niet zo schokkend staan er een stuk of 20 op en ik gebruik eigenlijk alleen om te typen Whatsapp en Facebook dan loopt hij ook vast bij woorden zoals: Heey Okee tot zoo
Maar ook in de systeem apps zoals berichten mail en notities
Daarom vind ik het zo raar bij Whatsapp ofzo snap ik het nog
En ik heb nu trouwens alles gewoon op mijn telefoon getypt ik snap er eigenlijk helemaal niks van :F
Kan beter een Nokia kopen denk ik.. lekker makkelijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Als je het spontaan ontploffen of in de brand vliegen geen issue vind, zou ik er ook voor gaan. 7(8)7

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-04 14:44
Heb je het probleem niet toevallig alleen als hij aan de lader zit? Ik heb wel eens gehad dat mijn touchscreen raar deed omdat ik een kapotte of goedkope lader gebruikte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:00

itarix

404 soul not found

Kan je trouwens tegenwoordig niet gewoon een alternatief toetsenbord installeren op iOS? Probeer SwiftKey eens. Misschien helpt het. En iphone's ontploffen ook gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:29

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Is het niet zo dat een screenprotector misschien gewoon de 3D touch beïnvloed?

Ik snap dat je het vervelend vind om hem te verwijderen, maar om goed te troubleshooten moet je soms terug naar de basis. Waarschijnlijk zal Apple dat zelf ook zeggen.
Ga eens weg ofzo. 8)7
Dit geeft echt 0 bijdrage aan het oplossen van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-04 07:26
Heb je telefoon hersteld via iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Ik neem aan dat je icloud hebt.
Ook al zet je geen backup terug, zet icloud toch wat instellingen over.
Probeer eens te herstellen en dan met een nieuwe Apple ID en test dan eens een tijdje

Dit omdat je oude toestel het ook al had

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchdeveloper op 09-10-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wat op de iPhone 6 sommige mensen hielp was in iCloud "Documents and data" uitzetten. Daarnaast ben ik wel benieuwd of je een vergelijkbaar probleem hebt bij gebruik van Swiftkey of een ander 3rd party toetsenbord?

Ik ben geen Applegebruiker, maar kun je 3D touch uitzetten? Om te kijken of je verschil merkt?

Blijft het probleem bestaan dan terug naar Apple. Of terugsturen met WKOA als je nog in de 14 dagen zit én online gekocht hebt?

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tjm De Groot schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 05:04:
[...]

Als je het spontaan ontploffen of in de brand vliegen geen issue vind, zou ik er ook voor gaan. 7(8)7
Een Galaxy S7 is geen Note 7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
macmellow schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:13:
Heb je het probleem niet toevallig alleen als hij aan de lader zit? Ik heb wel eens gehad dat mijn touchscreen raar deed omdat ik een kapotte of goedkope lader gebruikte.
het probleem is als hij aan de lader zit en als im hem gewoon zonder lader gebruik
ik heb dat probleem ook al ooit gehad dus heb ondertussen al zon 7 originele laders gehad
dus ik denk dat ik het lader probleem wel kan uitsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
Psycho_Mantis schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:40:
Is het niet zo dat een screenprotector misschien gewoon de 3D touch beïnvloed?

Ik snap dat je het vervelend vind om hem te verwijderen, maar om goed te troubleshooten moet je soms terug naar de basis. Waarschijnlijk zal Apple dat zelf ook zeggen.

[...]

Ga eens weg ofzo. 8)7
Dit geeft echt 0 bijdrage aan het oplossen van het probleem.
ik gebruik mijn 3d touch amper of niet daarom heb ik het een paar dagen geleden ook uit gezet om te proberen maakte geen verschil dus toen maar weer aan gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
Dutchdeveloper schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:58:
Ik neem aan dat je icloud hebt.
Ook al zet je geen backup terug, zet icloud toch wat instellingen over.
Probeer eens te herstellen en dan met een nieuwe Apple ID en test dan eens een tijdje

Dit omdat je oude toestel het ook al had
ja ik heb het geprobeerd met mijn andere icloud account dit maakte geen verschil alleen dat ik al mn contacten miste het probleem bleef aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
grote_oever schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:42:
Heb je telefoon hersteld via iTunes?
ja hersteld via itunes op mijn mac met een originele apple kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
itarix schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:11:
Kan je trouwens tegenwoordig niet gewoon een alternatief toetsenbord installeren op iOS? Probeer SwiftKey eens. Misschien helpt het. En iphone's ontploffen ook gewoon.
arnovos schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:11:
Wat op de iPhone 6 sommige mensen hielp was in iCloud "Documents and data" uitzetten. Daarnaast ben ik wel benieuwd of je een vergelijkbaar probleem hebt bij gebruik van Swiftkey of een ander 3rd party toetsenbord?

Ik ben geen Applegebruiker, maar kun je 3D touch uitzetten? Om te kijken of je verschil merkt?

Blijft het probleem bestaan dan terug naar Apple. Of terugsturen met WKOA als je nog in de 14 dagen zit én online gekocht hebt?
ik heb (nog) geen alternatief toetsenbord geprobeerd simpelweg omdat ik het standaard toetsenbord het fijnste vind
overigens gewoon gekocht in de winkel bij een abonnement
ook 3d touch al uit gehad maar dit maakte geen verschil dus weer aan gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
mijn toetsenbord doet het trouwens sinds vannacht gewoon goed
ik heb niks veranderd dus ik vind het een beetje raar
mocht hij het weer gaan doen dan ga ik maar eens de alternatieve toetsenborden proberen
als dat nog gen verschil maakt ga ik maar een terug naar de winkel of apple bellen
en als de winkel dan ook zet dat het aan de screen protector ligt mogen hun ook lekker een nieuwe voor mij kopen dan wil ik het best proberen
als binnenkort mijn 6+ terug is van reparatie kan ik ook nog een paar dingen testen of het gewoon aan het toestel ligt
als ik er achter ben wat de oplossing is post ik het sowieso even hier mocht iemand nog een tip hebben hoor ik ze nog steeds graag
ik wil iedereen ook bedanken voor het meedenken tot nu toe!

[ Voor 4% gewijzigd door TwizTay op 09-10-2016 11:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robbertre
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 11:30
TwizTay schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:41:
mocht hij het weer gaan doen dan ga ik maar eens de alternatieve toetsenborden proberen
als dat nog gen verschil maakt ga ik maar een terug naar de winkel of apple bellen
en als de winkel dan ook zet dat het aan de screen protector ligt mogen hun ook lekker een nieuwe voor mij kopen dan wil ik het best proberen
als binnenkort mijn 6+ terug is van reparatie kan ik ook nog een paar dingen testen of het gewoon aan het toestel ligt
als ik er achter ben wat de oplossing is post ik het sowieso even hier mocht iemand nog een tip hebben hoor ik ze nog steeds graag
Het valt mij op dat je geen leestekens gebruikt, wellicht raakt de spellingscontrole/woord voorspelling in de war met zulke lange zinnen en loopt de boel vast. Of heeft iOS geen spellingscontrole in zinsverband? (Ik heb zelf de spellingscontrole altijd uit staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Want? Jij hebt een probleem. Test dan eerst of het aan de screenprotector ligt (zou niet de eerste keer zijn in ieder geval), dan weet je het zeker en kun je stappen ondernemen naar de winkel toe. Je kunt niet van een winkel eisen dat ze je gaan helpen met zoiets.
Als die geen screenprotector heeft en het werkt daar altijd wel, dan weet je toch waar het probleem zit? :)

En zoals gezegd, probeer wat meer punctuatie te gebruiken, wellicht scheelt dat voor o.a. spellcheck.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 09-10-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 22:54

Yor

Yor1313#2571

Ik kan je nu al garanderen dat Apple zegt dat je maar eens die screenprotector ervan af mag halen om te testen.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Weet de oplossing niet maar een iphone 6s van een kennis heeft dit probleem ook wel eens. Een toets blijft hangen en toetsenbord zit even vast. Even wachten en het gaat weer verder.
In iOS8 heb ik hetzelf ook wel eens gehad en een herstel was de oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 09-10-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 827031

Ik heb hetzelfde issue met Iphone 7 128GB.

Telefoon loopt de hele tijd vast tijdens het typen maar ook tijdens browsen in facebook en andere apps.
Daarnaast lijkt het wel of hij heel langzaam is en de hele tijd aan het laden is.

Heb geen screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382323

Hier idem iphone 7 zwart 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 827481

Hier hetzelfde, ook een 128GB. net apple gebeld en zij kennen het probleem niet, tuurlijk. Jullie zouden het dan allemaal niet gemeld hebben. vragen of ik apps had geïnstalleerd of rare filmpjes had gehad, pfffff. Maar toen ze uitlegde dat ik hem moest maar moest resetten en niet de reservekopie terug moest zetten viel de verbinding weg. terugbellen, zijn ze gesloten, dacht dat ik gek werd, kwartier voor in de wacht gestaan. heb hem net gewist en ben nu de reservekopie aan het terugzetten en dan maar ff kijken. hebben jullie het gemeld bij apple support??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 23:00

SuBBaSS

-has Ryzen

Er is "wel wat" meer voor nodig dan hooguit 5 lieden op het tweakers forum voordat Apple er een known issue van maakt! Hoe vervelend ook, want een %(#&(-probleem lijkt het me zeker.

Vooral bij de TO, die aangeeft tot tweemaal een x periode goed met het toestel heeft kunnen werken waarna het probleem alsnog weer optrad. Ben benieuwd of dat altijd reproduceerbaar (dus: een nieuw herstel zonder backup terugzetten en hij doet het dan weer goed) is? Dan lijkt het mij een software issue, idd. zoals al genoemd door bijv. een app die in die "goede" periode is toegevoegd of evt. een instelling die aangepast is. Hoe staan die trouwens, wat talen/woordenboek betreft? Probeer bijvoorbeeld eens de woordenboeken uit te schakelen en kijk of het dan wel goed werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Makkelijkst is om dit te melden via de iPhone Product Feedback. Met meer meldingen is het in ieder geval duidelijk dat er iets 'structureel' mis is en kan Apple dit onderzoeken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Baxx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:02
Heb je misschien custom "tekstvervanging" snipsels of iets dergelijks. Die zouden corrupt kunnen zijn geraakt. Wil ook weleens het toetsenbord of apps laten crashen

instellingen → algemeen → toetsenbord → tekstvervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
Anoniem: 827481 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:19:
Hier hetzelfde, ook een 128GB. net apple gebeld en zij kennen het probleem niet, tuurlijk. Jullie zouden het dan allemaal niet gemeld hebben. vragen of ik apps had geïnstalleerd of rare filmpjes had gehad, pfffff. Maar toen ze uitlegde dat ik hem moest maar moest resetten en niet de reservekopie terug moest zetten viel de verbinding weg. terugbellen, zijn ze gesloten, dacht dat ik gek werd, kwartier voor in de wacht gestaan. heb hem net gewist en ben nu de reservekopie aan het terugzetten en dan maar ff kijken. hebben jullie het gemeld bij apple support??
SuBBaSS schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:34:
Er is "wel wat" meer voor nodig dan hooguit 5 lieden op het tweakers forum voordat Apple er een known issue van maakt! Hoe vervelend ook, want een %(#&(-probleem lijkt het me zeker.

Vooral bij de TO, die aangeeft tot tweemaal een x periode goed met het toestel heeft kunnen werken waarna het probleem alsnog weer optrad. Ben benieuwd of dat altijd reproduceerbaar (dus: een nieuw herstel zonder backup terugzetten en hij doet het dan weer goed) is? Dan lijkt het mij een software issue, idd. zoals al genoemd door bijv. een app die in die "goede" periode is toegevoegd of evt. een instelling die aangepast is. Hoe staan die trouwens, wat talen/woordenboek betreft? Probeer bijvoorbeeld eens de woordenboeken uit te schakelen en kijk of het dan wel goed werkt?
Anoniem: 827031 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:09:
Ik heb hetzelfde issue met Iphone 7 128GB.

Telefoon loopt de hele tijd vast tijdens het typen maar ook tijdens browsen in facebook en andere apps.
Daarnaast lijkt het wel of hij heel langzaam is en de hele tijd aan het laden is.

Heb geen screenprotector.
ik heb meerdere malen contact gehad met de apple support kunnen me nergens mee helpen,
ofja telefoon herstellen en dan ben ik steeds 1/5 van mijn contacten kwijt (icloud kan blijkbaar 2500+contacten niet aan)
ik heb het nu opgelost door swiftkey als toetsenbord te gebruiken als tijdelijke oplossing hier mee werkt het gewoon.
hebben jullie verder ook het gevoel dat je telefoon niet echt ''snel'' is?
regelmatig als ik probeer te bellen en ik open de app en klik op een naam loopt hij vast en moet ik geforceerd sluiten openen en ik kan bellen.
ook klagen heel veel mensen die ik bel over dat ze mij slecht verstaan.
ik heb over dit alles 3-4 keer contact gehad met apple ben 2 keer in de kpn winkel geweest waar ik hem gekocht heb ook contact met mijn buurman die zelf in een telefoon zaak werkt die wist er ook niks van ze kunnen allemaal aan al mijn problemen niks doen,
kpn zegt opsturen voor reparatie, apple weet helemaal niks
dus ik ga binnenkort informeren wat ze mij kunnen bieden kwa leentoestel bij kpn anders wacht ik af tot weer de volgende update ios 10.1 heeft niks veranderd aan de werking waar ik op hoopte

[ Voor 3% gewijzigd door TwizTay op 28-10-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
SuBBaSS schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:34:

ik heb inmiddels 4 keer mijn telefoon helemaal hersteld alles eraf de eerst keer werkte 2 weken keer daarna weer tot de laatste keer toen heeft het 1 week geduurd en nu ben ik er eigenlijk wel klaar mee eerlijk gezegd
ik heb alles wat je zegt geprobeerd ik heb zelfs alles bij toetsenborden uit gehad maakte geen verschil.
swiftkey werkt tot nu toe super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 14:02
Ga eens naar algemeen\toetsenbord en zet daar controleer spelling en voorvertoning teken uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
m3gA schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 12:04:
Ga eens naar algemeen\toetsenbord en zet daar controleer spelling en voorvertoning teken uit?
ik heb nu alles uit maakte geen verschil
hoofdletter gevoelig UIT
auto correctie UIT
schakel caps lock in UIT
voorvertoning teken UIT
sneltoets voor punt UIT
controleer spelling UIT
schakel dicteren in UIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 840131

Beste het ligt aan de automatische spellings controle als je deze uit zet samen met de suggestie controle dan is het probleem voor bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 847301

Hoi
Ik heb het zelfde probleem zelfde toestel
Geen screen er op zitten daar ligt echt niet aan
WhatsApp - email loopt steeds vast
Bij het tikken op jou reactie werkt het prima
Is het bij jou al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwizTay
Anoniem: 847301 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:40:
Hoi
Ik heb het zelfde probleem zelfde toestel
Geen screen er op zitten daar ligt echt niet aan
WhatsApp - email loopt steeds vast
Bij het tikken op jou reactie werkt het prima
Is het bij jou al opgelost?
Ik gebruik nu SwiftKey
die loopt nog steeds wel soms vast maar dat is maximaal 1 keer per week dus dat overleef ik wel even
Dus opgelost niet echt maar een verbetering is het zeker!
Heb jij ook het probleem als je wil bellen dat je een gesprek kan doen en als je dan nog een keer wil bellen dat je geforceerd bellen moet sluiten en dan weer een keer kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 857137

Mijn iPhone 7 plus 128 GB heeft ook het vastlopen, meestal na te snel en veel typen achter elkaar. Bij Whatapp met name maar ook bij Messenger bijvoorbeeld. Bij Messeger is het nar een minuut wachten weer weg. SUPER irritant. Weet echt niet wat ik er mee aan moet. Begin van mijn Apple geloof te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313885

Ik heb nu het zelfde probleem!
Als ik typ loopt het desbetreffende programma soms vast. Heel vervelend.
Ik heb een iPhone 5. Geen bescherming. Alleen standaard apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 989961

Ik ben benieuwd of bij diverse iPhone (7) bezitters nog steeds 'contacten' vastloopt als je een naam wilt opzoeken. Ik vermoed van wel. Als je dus 1-2 letters typt, loopt het bij mij bijna altijd vast. IRRITANT. Ik heb net het advies ingesteld van autocorrectie UIT en Controleer spelling UIT. Ga het ondervinden. Maar het is natuurlijk ongelofelijk dat dit de oplossing zou kunnen zijn (voor een telefoon van 800 euro) ?
Screenprotector - dat kan het niet zijn. In allerlei andere apps namelijk geen problemen. (misschien typ ik niet zo snel....)
Ik merk veel gedoe rond de nieuwe iPhones en vermoed vooral IOS10-11. Dat is echt niet goed, en ook de support valt behoorlijk tegen want het (hard) resetten kan toch niet telkens de oplossing zijn of via iTunes. Hoop gedoe, veel extra tijd (heb ik niet) etc.

Verder veel klachten over de 'basis eigenschap' van een mobiel namelijk 'bellen'. Ik 'had' ook grote problemen. Veel klachten over mijn verstaanbaarheid, wegvallen gesprek en weer terug en zelfs regelmatig helemaal afbreken gesprek. Via 'internet' las ik tip van: Algemeen > toegankelijkheid > geluidsonderdrukking > zet UIT. Verder heb ik Mobiel Netwerk > opties mobiele data > schakel 4G in > ALLEEN DATA ingesteld.
Dat lijkt te werken. Maar eigenlijk denk ik ook net als boven: HOEDAN een foon van 800 euro en dan deze beperkingen opleggen. Mag niet kunnen. Misschien helpt het jullie !!
Pagina: 1