Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is bedoeld voor (semi-)professioneel gebruik van Adobe CC, vooral Photoshop voor het bewerken van RAW foto's en het werken met veel verschillende lagen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen idee, ik verwacht rond de 1500 euro uit te komen, exclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle i7 of i5, flink wat RAM dacht aan 32GB, Redelijke GPU, M.2 SSD, en ook een monitor die gekalibeerd kan worden, waarschijnlijk een EIZO
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles staat open...behalve dan mijn voorkeur voor de monitor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt niet in de woonkamer te staan maar op zolder, onder een bureau. Superstil is dus niet nodig.
Ga je overklokken?
Geen idee....is dat nodig voor Photoshop?
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nu een beetje Bomen en Bos verhaal...verschillende benchmarks gezien met verschillende uitkomsten. Daarbij weer andere verhalen van collega's etc....dus graag jullie mening voor een degelijk systeem, met goede performance tegen een aangename prijs
Onderstaande bij elkaar gezocht, twijfels direct over de HDD ivm Datacenter toevoeging
en het RAM met 2133MHZ lijkt me langzaam, maar kreeg bij alternate een opmerking over JEDEC standaarden...geen idee. Hoe belangrijk is de MHz vs CL
De PC is bedoeld voor (semi-)professioneel gebruik van Adobe CC, vooral Photoshop voor het bewerken van RAW foto's en het werken met veel verschillende lagen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen idee, ik verwacht rond de 1500 euro uit te komen, exclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle i7 of i5, flink wat RAM dacht aan 32GB, Redelijke GPU, M.2 SSD, en ook een monitor die gekalibeerd kan worden, waarschijnlijk een EIZO
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alles staat open...behalve dan mijn voorkeur voor de monitor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt niet in de woonkamer te staan maar op zolder, onder een bureau. Superstil is dus niet nodig.
Ga je overklokken?
Geen idee....is dat nodig voor Photoshop?
Wat verwacht je van ons?[i]
Heb nu een beetje Bomen en Bos verhaal...verschillende benchmarks gezien met verschillende uitkomsten. Daarbij weer andere verhalen van collega's etc....dus graag jullie mening voor een degelijk systeem, met goede performance tegen een aangename prijs
Onderstaande bij elkaar gezocht, twijfels direct over de HDD ivm Datacenter toevoeging
en het RAM met 2133MHZ lijkt me langzaam, maar kreeg bij alternate een opmerking over JEDEC standaarden...geen idee. Hoe belangrijk is de MHz vs CL
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,95 | € 245,95 |
| 1 | Asus Z170M-PLUS | € 123,95 | € 123,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 3GT OC | € 219,- | € 219,- |
| 1 | WD Re Datacenter Capacity HDD (512n), 1TB | € 86,21 | € 86,21 |
| 1 | Eizo ColorEdge CS2420 Zwart | € 653,50 | € 653,50 |
| 1 | Alpenföhn Olymp | € 72,09 | € 72,09 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2A2133C13 | € 156,90 | € 156,90 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,85 | € 94,85 |
| 1 | Samsung 950 Pro 512GB | € 322,27 | € 322,27 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.974,72 | |