kan niet inloggen in de apps.....

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:29
Hoi allen,

Ik heb een vraag probleem met mijn OS denk ik vooral de Microsoft Apps werken niet.

Ik probeer in te loggen in de store met mijn account, alleen binnen milliseconden sluit het venster als ik wil inloggen met een outlook/hotmail account.

Al veel dingen geprobeerd maar niks helpt Afbeelding

1. Services restart, geen succes.
2. Cache in de local/appdate verwijderd, geen succes.
3. Via cmd een account aangemaakt en proberen te koppelen, geen succes
4. Via accounts een extra account toevoegen via micrsoft account, geen succes
5. Probleemoplosser werkt ook niet.

Dit ook nog eens:
[Apps verwijderen en daarna weer repareren, dit doe je door PowerShell te openen. Zoek naar PowerShell klik met rechts op het resultaat en selecteer Uitvoeren als Administrator
Plak daarna in PowerShell de onderstaande regel, zorg er voor dat er geen extra spaties voor of achter staan:
Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} (Druk op enter en bevestig met Y)
en druk op Enter, als deze klaar is plak je de volgende regel in PowerShell.
PowerShell: Get-AppXPackage | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
Installeer daarna (indien nodig) de Apps opnieuw via de Windows Store, mocht dit het probleem niet oplossen doe dan het volgende:

Stap 3:
Met de onderstaande stappen gaan we kijken of er problemen zijn met de bestanden en gaan we de Windows Store herstellen.

Druk met de rechtermuisknop op start en klik Opdrachtprompt (Beheerder aan), typ daarna de onderstaande commando's over en druk op Enter, je moet wachten tot hij klaar is voor je de volgende kunt typen. Let ook op de spaties.
wsreset.exe
Stop de Windows 10 Installatie USB stick in de computer, open verkenner en kijk welke letter hij heeft gekregen. Deze heb je nodig in stap 5.
sfc/scannow
dism.exe /Online /Cleanup-Image /ScanHealth
dism.exe /Online /Cleanup-Image /CheckHealth
dism.exe/image:C:\ /cleanup-image /revertpendingactions (Let op dat C de schijf moet zijn waar Windows op draait)
dism.exe/Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:wim:H:\Sources\Install.wim:1 (Let op dat H de plek is waar je installatie bestanden staan, bijvoorbeeld de USB Stick of DVD. Is dit niet op H dan moet je deze aanpassen. Mocht je .esd bestanden hebben in plaats van .wim maak er dan van het woord wim: esd ook de locatie kan dan anders zijn, kijk dit dus eerst na.Je kunt eventueel ook alles na /RestoreHealth weghalen als je hebt geupgrade)
chkdsk/f /v /r /b /offlinescanandfix c: (Let op dat C de schijf moet zijn waar Windows op draait)
Start daarna de computer opnieuw op.]

Nu ben ik overigens wel gewoon tevreden over Windows 10 in combinatie met Classic Shell, is gewoon newschool with some old-school feelings..

Maar de rest niet namelijk..

Wie kan me erbij helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:39

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik zag net een topic van iemand anders die ook problemen had met een Hotmail-account. Misschien dat daar iets aan de hand is? Kon je voor vanavond wel gewoon inloggen?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:29
is meer de apps niet de website.

want dat is het grote probleem....