Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 07-10-2016 13:05)
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Alle reacties
Ik heb zelf het probleem dat hij aangeeft dat mijn username/password incorrect is, sinds een uurtje dus het kan zijn dat er storing is.
Hoi.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
geprobeerd, maar ik kwam niks zinnigs tegenSnake schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:32:
https://portal.office.com/servicestatus
Even Googlen/Bingen...
misschien toch gerichter zoeken. bedankt in ieder geval.
Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Verder is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven.huntedjohan schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:36:
misschien toch gerichter zoeken. bedankt in ieder geval.
Microsoft is bezig om Outlook / hotmail over te zetten naar een nieuw platform, waardoor het wel eens mogelijk is dat je de e-mail opnieuw moet instellen. Heb je dit al geprobeerd?
Verder welke mail app gebruik je?
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 07-10-2016 08:43 ]
Er was een storing gisteravond.rens-br schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:43:
[...]
[mbr]Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Verder is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven.[/]
Microsoft is bezig om Outlook / hotmail over te zetten naar een nieuw platform, waardoor het wel eens mogelijk is dat je de e-mail opnieuw moet instellen. Heb je dit al geprobeerd?
Alles is weer up and running.
Werkte gisteravond al weer, is vanzelf opgelost. Had daarom ook al het beste antwoord aangemerkt.rens-br schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:43:
[...]
[mbr]Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Verder is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven.[/]
Bedankt
Pagina: 1