Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor video bewerking bij de mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

• rensnogwat
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-08-2022
Hallo,

Ik zoek een laptop die je gewoon bij de mediamarkt kunt kopen ivm financieringsmogelijkheden.

Wat ga je met je laptop doen?
Videobewerking, photoshop en beetje internetten

Wat is je budget?
750 tot 1250

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop zal niet veel mee naar buiten gaan. Maar het moet een laptop zijn omdat ik ook in het buitenland aan de slag moet

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een 17inch scherm en geen mac

Vroeger wist ik precies wat ik moest hebben maar tijden veranderen en ben totaal niet goed meer op de hoogte wat nou goed is en wat niet. Ik ben altijd nogal huiverig geweest voor de standaard merken te koop in winkels maar ivm financiering ben ik helaas genoodzaakt er nu 1 te halen bij de mediamarkt.

Iemand een idee of sommige laptops tekoop bij de mediamarkt hiervoor geschikt zijn of moet ik dat idee laten varen?

[ Voor 51% gewijzigd door rensnogwat op 06-10-2016 18:47 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Had je zelf al wat kunnen aan laptops? En waarom zijn die wel/niet geschikt? Zoja, welke zijn dat?

Waarom heeft de Mediamarkt je voorkeur als ik vragen mag? Er zijn wel meerdere winkels die dit ook aanbieden

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• rensnogwat
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik heb nog nooit van mijn leven een laptop gekocht...
Altijd desktop pc's.

Als er andere winkels zijn met financieringsmogelijkheden is dat ook goed!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Niet om belerend over te komen, maar meer als advies, waarschuwing. Weet goed waar je aan begint met kopen op afbetaling.

Ik ben hier in het verleden eens ingestonken bij de dixons met een comfort kaart. Puur door eigen schuld verder, maar de rentes en mogelijkheden zijn killing. Ik kocht mijn eerste laptop op afbetaling. Dat was het begin van een totaalschuld van bijna 7000 euro. Het heeft me een jaar of 13 gekost om het allemaal af te betalen. Nu inmiddels alweer wat jaren zonder schulden. Maar je moet redelijk sterk in je schoenen staan om alle verleidingen te weerstaan.

Als je van je zelf weet dat dit geen probleem is moet je het natuurlijk gewoon doen. Is een leuke goedkopere 2e hands geen goeie optie?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...