Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:03

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Goedemiddag!

Ik ben opzoek naar een soort 'to-do' lijst idee app die ik kan bewerken vanaf een andere telefoon...

Voorbeeldje: App staat bij mij op mijn telefoon en op mijn iPad. Vanaf mijn tablet wilt ik items kunnen toevoegen op mijn iPhone, maar mijn vrouw moet ook items kunnen toevoegen op mijn iPhone.

Nu zijn er heel veel apps die dit kunnen, echter wilt ik er één die een notificatie geeft op mijn iPhone als mijn vrouw iets toegevoegd of bewerkt...

Bijvoorbeeld Any.Do, kan vrijwel alles wat ik wil, maar de notificatie naar mijn toestel duurt te lang, wacht al dik 20 minuten en nog niets binnen...

Iemand enig idee? Meer opties dan dit hoeft eigenlijk niet. Ondertussen al wel 30 apps geprobeerd maar niet iets wat super werkt...

[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 06-10-2016 18:10 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gebruiken Wunderlist. Ik weet echter niet of die ook notificaties geeft... Kan goed zijn dat ik die uitgezet heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Waarom zou je een notificatie willen als er iets bewerkt wordt?
Is het niet handiger te kiezen voor een reminder als de taak voltooid moet zijn?

Ik gebruik bijvoorbeeld gewoon Reminders van Apple. Als ik wil dat mijn vriend iets doet zet ik een reminder in de gedeelde lijst met een notificatie op een bepaalde tijd (of geofence) en dan krijgt hij de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro J
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Wunderlist:

"Standaard ontvang je pushberichten voor alle ontwikkelingen binnen een gedeelde takenlijst. Met het vinkje ‘Niet storen’ kan je die uitschakelen. Je krijgt nog wel meldingen als iemand een taak aan jou oplegt of iemand je aanhaalt in een opmerking."

Zie ook: http://www.iculture.nl/gids/wunderlist-taken-gebruiken-tips/