Toon posts:

Enquête voor Stage onderzoek

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Voor mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek over de doelgroep van mijn stage bedrijf. Het bedrijf zorgt er voor dat consumenten zo snel mogelijk een goede vakman bij ze thuis krijgen. Hiervoor wil ik graag weten wat mensen bezig houdt bij het bestellen van een dienst maar ook wat iemand overweegt bij het aanschaffen van een grotere aankoop. Om deze informatie te verkrijgen heb ik een vra.genlijst opgesteld met naast de standaard demografie vragen zeven korte vragen. Het kost slechts 3 minuten om in te vullen.

*knip*

De antwoorden zullen gebruikt worden om een onderbouwde inschatting te krijgen over een aantal verschillende doelgroepen. Hier maak ik personas van zodat ik deze kan toepassen op het Customer Journey model.

Om een valide onderzoek te vormen heb ik jullie hulp nodig. Want in mijn eigen netwerk kan ik niet genoeg personen bereiken.

Met vriendelijke groet,

Luc

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 06-10-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is dus niet de bedoeling, zie Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!. Dit heeft ook niets met Wetenschap of Levensbeschouwing te maken, dus ook het verkeerde subforum.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.