• maussio
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:08
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Maurice Kleiberg, momenteel 19 jaar en werk bij een Microsoft partner. Dit is mijn examenjaar en moet dus een project doen, het is alleen lastig om een geschikt project te bedenken. Hieronder worden een aantal belangrijke punten weergeven.

Waar moet het project aan voldoen?
Het project heeft minimale eisen gekregen. Zo moet ik eigenlijk gewoon een projectfase doorlopen van Inventarisatie, Testfase, uitvoeren en beheren.

Waar gaat de interesse heen namens het bedrijf?
Wegens de vele ontwikkelingen op Security gebied zal dit zeker interessant zijn voor het bedrijf. Ook is er interesse om IT processen efficiënter te maken

Hebben jullie een idee of ooit een project gehad op deze bovenstaande raakvlakken, deel het gerust!

Alvast bedankt!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
We hebben zo echt precies geen informatie waar we wat mee kunnen.

Welke Opleiding en Niveau doe je? Welke ontwikkelingen op security gebied? Wat voor IT processen? Je moet echt veel meer informatie geven wil je hier een zinnig antwoord krijgen...

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 19:45

MagicTempest

Fly pig!

Tja, ik zou eens beginnen bij het bedrijf waar je nu werkt. Je leidinggevende zal vast wel wat ideeën hebben over wat er nog moet gebeuren en wat jij daarin zou kunnen betekenen. Grote kans dat dat beter aansluit dan de dingen die wij hier voor je kunnen verzinnen.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-02 23:54
Een digitaal koffiezet apparaat met app bediening en bezorging.

Verder mist er nogal veel informatie. Ga eens om tafel met collega's. Vraag eens wat zij missen.

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Naast dat de topicstart onvolledig is, gaat het hier ook om een huiswerkvraag. Lees voor de zekerheid nog even het algemeen beleid door, en ga vooral in dit geval met je collega's praten. Voor nu sluit ik dit topic. :)

[Voor 5% gewijzigd door Krisp op 07-10-2016 08:58]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWp zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee