Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Maurice Kleiberg, momenteel 19 jaar en werk bij een Microsoft partner. Dit is mijn examenjaar en moet dus een project doen, het is alleen lastig om een geschikt project te bedenken. Hieronder worden een aantal belangrijke punten weergeven.
Waar moet het project aan voldoen?
Het project heeft minimale eisen gekregen. Zo moet ik eigenlijk gewoon een projectfase doorlopen van Inventarisatie, Testfase, uitvoeren en beheren.
Waar gaat de interesse heen namens het bedrijf?
Wegens de vele ontwikkelingen op Security gebied zal dit zeker interessant zijn voor het bedrijf. Ook is er interesse om IT processen efficiënter te maken
Hebben jullie een idee of ooit een project gehad op deze bovenstaande raakvlakken, deel het gerust!
Alvast bedankt!
Waar moet het project aan voldoen?
Het project heeft minimale eisen gekregen. Zo moet ik eigenlijk gewoon een projectfase doorlopen van Inventarisatie, Testfase, uitvoeren en beheren.
Waar gaat de interesse heen namens het bedrijf?
Wegens de vele ontwikkelingen op Security gebied zal dit zeker interessant zijn voor het bedrijf. Ook is er interesse om IT processen efficiënter te maken
Hebben jullie een idee of ooit een project gehad op deze bovenstaande raakvlakken, deel het gerust!
Alvast bedankt!