Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuw systeem voor mijn ouders, die werken nu nog op mij oude Athlon64 3500+, 512MB systeem..alhoewel werken... Tijd voor iets nieuws! Gebruik: huis tuin en keuken, af en toe een foto bewerken (lees: bijsnijden en misschien bewerken in GIMP)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Daar ze zelfs nu nog werken op een 15" CRT mag er bij dit systeem ook een nieuwe monitor. Max budget +-500.-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht een paar WD harde schijven als extra backup, evt. de DVD brander maar die zit misschien nog wel vast met IDE (en is dan dus geen optie), toetsenbord en muis gaan mee. Windows ga ik proberen om via Xp->7->10 te upgraden, en anders komt dat er nog bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf aan onderstaand systeem. On board video lijkt me prima
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet per se
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een beetje toekomstproof voor ze.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Input over onderstaande componenten, zie ik iets over het hoofd?
Nieuw systeem voor mijn ouders, die werken nu nog op mij oude Athlon64 3500+, 512MB systeem..alhoewel werken... Tijd voor iets nieuws! Gebruik: huis tuin en keuken, af en toe een foto bewerken (lees: bijsnijden en misschien bewerken in GIMP)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Daar ze zelfs nu nog werken op een 15" CRT mag er bij dit systeem ook een nieuwe monitor. Max budget +-500.-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wellicht een paar WD harde schijven als extra backup, evt. de DVD brander maar die zit misschien nog wel vast met IDE (en is dan dus geen optie), toetsenbord en muis gaan mee. Windows ga ik proberen om via Xp->7->10 te upgraden, en anders komt dat er nog bij
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk zelf aan onderstaand systeem. On board video lijkt me prima
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet per se
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een beetje toekomstproof voor ze.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Input over onderstaande componenten, zie ik iets over het hoofd?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 113,80 | € 113,80 |
1 | MSI B150M BAZOOKA | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
1 | BenQ GL2450E Zwart | € 109,- | € 109,- |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 39,95 | € 39,95 |
1 | LG GH24NSD1 Zwart Zwart | € 11,95 | € 11,95 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 45,99 | € 45,99 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 72,- | € 72,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 522,59 |
Hi Ha Hopjesvla