Hoi,
Ik heb onlangs een nieuw systeem gekocht met onderstaande onderdelen:
Ik gebruik dit i.c.m. een standaard microsoft 200 wired muis en keyboard.
Nu gaat mijn computer na enige tijd in slaap en de monitor springt automatisch uit. Helaas reageert de pc dan helemaal nergens meer op. Enige remedie is opnieuw opstarten. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en in de bios gekeken of ik met bepaalde instelling de pc uit slaapmodus kan halen, maar dat is alleen met een ps toetsenbord zover ik het kan vinden.
Heeft iemand hier een oplossing voor want het is zwaar irritant en lijkt me bovendien niet al te goed voor mijn SSD om daar telkens zo maar de stroom vanaf te halen.
Tanks
Ik heb onlangs een nieuw systeem gekocht met onderstaande onderdelen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4500 Boxed | € 68,50 | € 68,50 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Inter-Tech WN-51 Draco | € 31,50 | € 31,50 |
1 | Samsung S24E650PL Zwart | € 166,85 | € 166,85 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 39,95 | € 39,95 |
1 | be quiet! System Power B8 300W | € 34,- | € 34,- |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 70,95 | € 70,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 465,70 |
Ik gebruik dit i.c.m. een standaard microsoft 200 wired muis en keyboard.
Nu gaat mijn computer na enige tijd in slaap en de monitor springt automatisch uit. Helaas reageert de pc dan helemaal nergens meer op. Enige remedie is opnieuw opstarten. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en in de bios gekeken of ik met bepaalde instelling de pc uit slaapmodus kan halen, maar dat is alleen met een ps toetsenbord zover ik het kan vinden.
Heeft iemand hier een oplossing voor want het is zwaar irritant en lijkt me bovendien niet al te goed voor mijn SSD om daar telkens zo maar de stroom vanaf te halen.
Tanks