Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
Mijn vraag
Het apparaat deed opeens wat raar; reageerde traag, wilde niet meer naar portrait mode.. Vandaar dat ik hem uitzette. Nu wil hij echter niet meer opstarten; hij gaat door het gekleurde, bewegende Android logo naar de melding "opening apps", om vervolgens bij 30/30 apps aan te komen en dan weer terug te gaan naar het bewegende Android logo; etc. (ligt het dan aan de een of andere app?).
Is er iets wat ik kan proberen voordat ik een factory reset doe?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nexus 7 (2013)
Stock Android 6.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gewone restart, restart via recovery menu.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De Nexus 7 is toch echt een tablet, dus schopje van AND -> TGA.

Raymon89 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:59:
Is er iets wat ik kan proberen voordat ik een factory reset doe?
Heb je het apparaat al proberen te starten in Veilige modus?
Als uw apparaat is uitgeschakeld, volgt u deze stappen om op te starten in de veilige modus:
  1. Druk op de aan/uit-knop.
  2. Nadat het Google-logo is weergegeven op uw scherm en op het moment dat de animatie wordt gestart, houdt u de knop Volume omlaag ingedrukt. Houd deze knop ingedrukt totdat de animatie is afgelopen en uw apparaat wordt opgestart in de veilige modus.
  3. De woorden 'Veilige modus' worden in een vak onder aan het scherm weergegeven.
Als dit wel werkt dan houdt een app het opstarten tegen verwacht ik. Verwijder dan de laatst geüpdatet / geïnstalleerde apps.

[ Voor 89% gewijzigd door rens-br op 06-10-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:26
Helaas werkte dit ook niet, dus heb toch maar een factory reset gedaan - nu werkt hij gelukkig wel weer.
Toch bedankt voor de tip!