Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
Op de website van Lycamobile is bij veelgestelde vragen te lezen:
Kan ik gebruik maken van VoIP-diensten op mijn Lycamobile?

Op grond van de algemene voorwaarden heeft Lycamobile het recht om voor bepaalde websites en diensten via het netwerk te beperken of te ontzeggen. Op dit moment is het door Lycamobile niet toegestaan om Lebara Talk te gebruiken over de Lycamobile netwerk. Dit betekend niet dat u geen toegang heeft tot deze diensten via beschikbare WiFi-verbinding.
http://www.lycamobile.nl/nl/faq
Blijkbaar doen ze aan DPI en blokkeren ze de voip service van Lebara.
Dat mag toch helemaal niet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11

Croga

The Unreasonable Man

Waar trek je die conclusie uit?
en blokkeren ze de voip service van Lebara.
Dat mag toch helemaal niet?
Een netwerk provider mag zaken blokkeren die de stabiliteit van het netwerk in gevaar brengen. Wellicht geldt dat voor deze VOIP provider....

Het is dus niet zomaar verboden om dit te blokkeren....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:58
Niet op voorhand verboden, maar ze zullen toch met betere argumenten moeten komen dan "volgens onze algemene voorwaarden". Meld het bij de ACM, die gaan daarover.

[ Voor 0% gewijzigd door hcQd op 06-10-2016 08:03 . Reden: gebiedende wijs, dus zonder -t. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raffelw
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-05 16:43
Twee maanden terug had ik gebruik gemaakt van een Lycamobile kaartje, en ik vond problemen met YouTube HD-video. Ze lieten je slechts tot 480p streamen en HD werkte dus niet. Vond dat ook erg apart aangezien ik dacht dat dit niet mocht i.v.m. netneutraliteit.