Negatieve review zonder akkoord

Pagina: 1
Acties:
  • 960 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hai,

Iemand heeft een negatieve review achter gelaten. Door (positieve) priveomstandigheden ben ik vergeten te reageren op zijn DM's. Stom, maar kan gebeuren. Dat overkomt mij bij andere users ook erg vaak en vind ik persoonlijk geen reden om een negatieve review achter te laten.

Overigens zijn we niet tot een akkoord gekomen, er zijn slechts wat vragen heen en weer gesteld. Vandaag heeft deze user een negatieve review geplaatst. Naar mijn weten zijn reviews alleen geldig als er een akkoord is geweest, toch?

Kan deze review eventueel verwijderd worden? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 17:01

ComputerHoed

Electronica <3

Je kunt het beste even hier kijken:
How to - Feedback laten aanpassen

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bedankt deze had ik inderdaad al gelezen, maar dat is als er een negatieve review wordt geplaatst aan de hand van een transactie of akkoord. Beide niet het geval hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:07
Ik denk - maar Microkid of een andere admin kan mij vast corrigeren of bevestigen - dat het nog steeds goed is om die procedure te volgen:
Stel nou dat jij van mening bent dat er geen accoord is - maar beeld je in dat die ander denkt dat er WEL een accoord is. En misschien zelfs gelijk heeft.. Daarvoor is het nog steeds zinnig om beide partijen via DM dat te laten bespreken. Als de tegenpartij dan schrijft "nee, geen accoord, maar ik wil toch een review schrijven", DAN kan je een V&A admin er naar laten kijken. Die kan dan in de DM discussie zien hoe beide partijen er over denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:41
Heb dezelfde slechte review gekregen, terwijl mijn advertentie allang was aangepast naar "verkocht". Zelfde user.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
vanaalten schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:43:
Ik denk - maar Microkid of een andere admin kan mij vast corrigeren of bevestigen - dat het nog steeds goed is om die procedure te volgen:
:) Ik wacht even de reactie van Microkid af voordat ik in discussie ga. Vooral omdat:
swoutr schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:46:
Heb dezelfde slechte review gekregen, terwijl mijn advertentie allang was aangepast naar "verkocht". Zelfde user.
dit genoeg zegt over de user die ze plaatst lijkt me. Twee onafhankelijke aanbieders, twee keer dezelfde 'wraak'feedback. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

In dit geval was het vrij makkelijk: er was geen overeenkomst, geen transactie, dus geen beoordeling. Bij deze dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Top, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 16:41
Inderdaad bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar puntje, Ik verkoop vaak meermaals per jaar gewoon een batch "zolder meuk", niet dat ik een zolder hebt maar toch. :P

Als je dan 30-40 reacties hebt en er een paar niet persoonlijk meld dat een product verkocht is, terwijl je niet eens gereageerd hebt op hun vragen/aanbod... tja dat voelt gewoon unfair.

Lijkt ook overigens een beetje samen te gaan met de groep mensen die vindt dat Tweakers teveel "Marktplaats" wordt, actie tegenreactie? :s

Ben eigenlijk wel benieuwd, Microkid, hoeveel van dit soort "verzoeken" zie je nou een beetje langs komen? Ligt dat echt aan mij of worden dat er meer?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.