Dag allen,
Ik heb momenteel 2+ jaar een Nexus 5, nooit wat mee gehad.
Alleen wordt hij tijd voor weer wat anders. Vroeger had ik ook de Nexus 4, dus ik heb/had de "Nexus-virus" te pakken.
Wat ik nu dus zoek is een alternatief voor mijn oude gen. Nexus 5, door de achterlijk dure prijzen heb ik geen interesse in de Google Pixel. Ook de Nexus 5X wordt het niet omdat hij geen AMOLED/OLED scherm heeft. Het allerbelangrijkste blijft de custom-ROM/root mogelijkheden
Wensen/eisen:
- Tussen de 4.7/5.5 inch groot (alleen Android) 7+
- Bouwjaar 2016 +
- 5GHz mogelijkheid
- Sterke 3G/4G ontvangst
- (indien mogelijk, 2700 Mah en hoger batterij).
- Min. 8 GB (als er geheugenslot op zit). (Zonder geheugenslot, 16GB min).
Budget: 450,- + eventueel 500,- max bij speciale gevallen. (Zal hem waarschijnlijk toch ZGAN kopen via Marktpl).
En custom ROM/Root mogelijkheden. (Zeer belangrijk!)
No-GO modellen: Geen.
Dank jullie wel alvast
Ik heb momenteel 2+ jaar een Nexus 5, nooit wat mee gehad.
Alleen wordt hij tijd voor weer wat anders. Vroeger had ik ook de Nexus 4, dus ik heb/had de "Nexus-virus" te pakken.
Wat ik nu dus zoek is een alternatief voor mijn oude gen. Nexus 5, door de achterlijk dure prijzen heb ik geen interesse in de Google Pixel. Ook de Nexus 5X wordt het niet omdat hij geen AMOLED/OLED scherm heeft. Het allerbelangrijkste blijft de custom-ROM/root mogelijkheden
Wensen/eisen:
- Tussen de 4.7/5.5 inch groot (alleen Android) 7+
- Bouwjaar 2016 +
- 5GHz mogelijkheid
- Sterke 3G/4G ontvangst
- (indien mogelijk, 2700 Mah en hoger batterij).
- Min. 8 GB (als er geheugenslot op zit). (Zonder geheugenslot, 16GB min).
Budget: 450,- + eventueel 500,- max bij speciale gevallen. (Zal hem waarschijnlijk toch ZGAN kopen via Marktpl).
En custom ROM/Root mogelijkheden. (Zeer belangrijk!)
No-GO modellen: Geen.
Dank jullie wel alvast
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 11:42 ]