Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik heb momenteel 2+ jaar een Nexus 5, nooit wat mee gehad.
Alleen wordt hij tijd voor weer wat anders. Vroeger had ik ook de Nexus 4, dus ik heb/had de "Nexus-virus" te pakken.

Wat ik nu dus zoek is een alternatief voor mijn oude gen. Nexus 5, door de achterlijk dure prijzen heb ik geen interesse in de Google Pixel. Ook de Nexus 5X wordt het niet omdat hij geen AMOLED/OLED scherm heeft. Het allerbelangrijkste blijft de custom-ROM/root mogelijkheden

Wensen/eisen:

- Tussen de 4.7/5.5 inch groot (alleen Android) 7+
- Bouwjaar 2016 +
- 5GHz mogelijkheid
- Sterke 3G/4G ontvangst
- (indien mogelijk, 2700 Mah en hoger batterij).
- Min. 8 GB (als er geheugenslot op zit). (Zonder geheugenslot, 16GB min).
Budget: 450,- + eventueel 500,- max bij speciale gevallen. (Zal hem waarschijnlijk toch ZGAN kopen via Marktpl).

En custom ROM/Root mogelijkheden. (Zeer belangrijk!)

No-GO modellen: Geen.

Dank jullie wel alvast

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 11:42 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 14-10-2016 11:48)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:43:
[...].
Ik dacht ook zelf aan de OP3. Moeilijk dit.
Persoonlijk zie ik de OnePlus 3 als de Nexus telefoon van 2016. Custom Rom support, lage prijs en top specs.

Gewoon bestellen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 11:50 ]

Alle reacties

• rens-br

rens-br

Aankoopadvies dus schopje van AND -> MAA.

Bij het geven van aankoopadvies is het ook verplicht om zelf al met modellen te komen. Dus wat heb je zelf al gevonden?

Bij het kijken naar je lijstje moet ik meteen denken aan de OnePlus 3. De telefoon is alleen te groot: 5,5" en heeft nog geen Android 7.0 (maar goed welk toestel al wel) Maar het toestel kan wel geroot, unlocked worden zonder garantie te verliezen en je hebt er echt heel veel custom rom's voor.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Voor Root/Custom ROM check XDA, en neem een toestel wat daar populair is, bijvoorbeeld de Samsung S7.
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s7

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-11 16:34

icecreamfarmer

en het is

Ik haak hier even op in want ik heb dezelfde vraag. Geld is minder een probleem maar ik blijf het liefst bij stock android en 800 euro is voor mij ook een brug te ver. Tevens niet een te groot toestel dus idd ook rond de grootte van de nexus 5.
De s7 lijkt mij de beste kanshebber echter de software van de sony en htc is superieur aan touchwizz.
Zijn er nog anderen welke ik mis?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:14:
Aankoopadvies dus schopje van AND -> MAA.

[mbr]Bij het geven van aankoopadvies is het ook verplicht om zelf al met modellen te komen. Dus wat heb je zelf al gevonden?[/]

Bij het kijken naar je lijstje moet ik meteen denken aan de OnePlus 3. De telefoon is alleen te groot: 5,5" en heeft nog geen Android 7.0 (maar goed welk toestel al wel) Maar het toestel kan wel geroot, unlocked worden zonder garantie te verliezen en je hebt er echt heel veel custom rom's voor.
Excuses, zal niet meer gebeuren.
Ik heb mijn topic aangepast, wat betreft de beeldscherm grootte.

Had vandaag een OP3 in mijn handen en met mijn "mannelijke" kleine vrouwenhanden ging dat best goed.

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:43:
[...].
Persoonlijk zie ik de OnePlus 3 als de Nexus telefoon van 2016. Custom Rom support, lage prijs en top specs.

Gewoon bestellen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 14-10-2016 11:50 ]

• RobbertNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-12-2021
Ook ik zou kiezen voor de OnePlus 3. Sterker nog, ik ga hem aankomende week bestellen. Deze telefoon zal mijn vertrouwde Motorola Moto G 2nd Gen gaan vervangen. Ben benieuwd! :)

[ Voor 1% gewijzigd door RobbertNL op 14-10-2016 20:32 . Reden: Typefoutjes ]

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Enige probleem wat je op dit moment hebt met de OnePlus 3 is de levertijd van dit toestel.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:38
Drumstick3 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:36:
Enige probleem wat je op dit moment hebt met de OnePlus 3 is de levertijd van dit toestel.
Naja gewoon bestellen, levertijd gaat niet minder worden de komende tijd. Gewoon bestellen! Je loopt een gigantisch goed toestel mis.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er een telefoon met de specs en opties als de OP3 maar met het formaat van een +- 4,7/4,9 inch scherm?
Met andere woorden bedienbaar in 1 hand waarbij je het hele scherm aan kan raken zonder je mobiel in je hand heen en weer te hoppen.

• rens-br

rens-br

kaasaanfiets schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:50:
Is er een telefoon met de specs en opties als de OP3 maar met het formaat van een +- 4,7/4,9 inch scherm?
Met andere woorden bedienbaar in 1 hand waarbij je het hele scherm aan kan raken zonder je mobiel in je hand heen en weer te hoppen.
Maak even een nieuw topic aan. Topickaping is niet toegestaan.

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen, een OP3 van Juni 2016. Voor 300,-
Met alle toebehoren. Is dat een goeie prijs?

Dank!

• swhnld
Denk ik wel, dan is er 99 Euro vanaf gegaan voor het gebruik.

Verwijderd

Topicstarter
swhnld schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:05:
Denk ik wel, dan is er 99 Euro vanaf gegaan voor het gebruik.
Ja maar binnenkort komt de OP3T.
Dan wordt deze misschien weer 300 nieuw

• swhnld
Je zou kunnen kijken of Oneplus eerder zoiets gedaan heeft, maar volgens mij niet, ze hebben geen voorraden, dus hoeven geen oude voorraad kwijt.

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:54:
Dag allen, een OP3 van Juni 2016. Voor 300,-
Met alle toebehoren. Is dat een goeie prijs?

Dank!
Waarde oordelen op 2e hands spullen doen we hier niet, laat dat soort vragen dus achterwege.
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 21:52:
[...]
Ja maar binnenkort komt de OP3T.
Dan wordt deze misschien weer 300 nieuw
Lijkt me sterk. Bij de aankondiging van een nieuw OnePlus toestel werd aan de prijs van het vorige toestel niks gedaan.

Alleen de OnePlus One heeft 1,5 jaar na aankondiging nog een prijsverlaging gehad van 50 euro.
Pagina: 1