Headset voor PC en Xbox One

Pagina: 1
Acties:

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01 14:29
Ik zoek een?
Headset die werkt met zowel de PC als de xbox one. Graag zou ik hem ook willen gebruiken als headset voor mijn telefoon. (dus een mic die weggewerkt/losgekoppelt kan worden is top)

Wat is je budget?
tussen de €100 - €200

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hmm.. het liefst Razer of Steelseries, zodat ik niet nog meer software moet installeren om het draaiend te krijgen.

BTW: Ik heb een xbox one elite controller, dus een adapter heb ik niet meer nodig.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb 3 dagen geleden voor dezelfde keus gestaan; ook een headset kopen. Toch niet gedaan, want ik heb gekozen voor een koptelefoon (Beyerdynamic DT990 Pro 250 Ohm) en een losse mic (Devine USB 50) samen voor nog geen 200 euro en de koptelefoon is ook op de mobiele apparaten te gebruiken (hier een Note 4 en een iPad Air). Werkt heerlijk :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• xAnarchyBaS
Mast Ik neem aan fat die mic niet te gebruiken is op de Xbox, da's voor mij wel een vereiste.
Ik had zelf al gekeken naar de Razer man'o'war 7.1(met kabel), maar die is nog niet uit. Ook gekeken naar de steelseries Sibera 300 en 650, en de Logitech G933/G633.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:34

flessuh

Set sail for fail!

Ik heb zelf net de Beyerdynamic Custom One Pro Plus gekocht. Als het een 6.3 of 3.5mm aansluiting betreft op beide apparaten kan ik deze zeer aanraden. De kabel is namelijk te vervangen (3.5mm plug in linkerkant hoofdtelefoon), en er wordt een kabel bijgeleverd met afstandsbediening met microfoon.
Deze dus:

pricewatch: Beyerdynamic Custom One Pro Plus (Zwart)

Bijkomend voordeel is dat er sliders op zitten voor de bas. Klinkt simpel/vreemd, maar wanneer je in FPS games de bas er een beetje uit haalt hoor je tegenstanders veel beter lopen!

Of de microfoon in de kabel erg geschikt is voor gaming durf ik zo echter niet te zeggen, ook al ben ik volgens mensen die mij bellen zeer goed te verstaan met die kabel er in. Zelf gebruik ik voor mijn PC zo'n zahlman mic van een paar euro.

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 06-10-2016 15:28 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• xAnarchyBaS
Ik heb even gekeken, maar de microfoon is niet echt geweldig. Maar zeker voor muziek lijkt me dat een mooie koptelefoon.
Ik zoek toch echt iets met een vrij degelijke mic.

[ Voor 21% gewijzigd door xAnarchyBaS op 07-10-2016 10:16 ]