Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds de laatste software update wordt mn wifi steeds verbroken. De router werkt goed met andere apparaten. Mn samsung s6 maakt wel verbinding met het netwerk van de buren. Als ik m laat verbinden met mn eigen netwerk, maakt ie verbinding, sterk signaal en verbreekt binnen 3 seconden.Al reset gedaan van router, telefoon opnw opgestart. netwerk uit de telefoon gehaald en opnw verbonden. verbinding via wps geprobeerd maar nog nix heeft geholpen.
Ik was op Tenerife toen deze update binnenkwam.. heeft dat ermee te maken misschien?

Relevante software en hardware die ik gebruik
samsung s6 android 6.0.1 G920FXXU4DPIL

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zie bovenstaand.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:33:
Mijn vraag
Sinds de laatste software update wordt mn wifi steeds verbroken.
Heb je de router al op een ander kanaal ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga even uitzoeken hoe ik dat moet doen... je hoort van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas. heb 3 verschillende geprobeerd maar blijft er uitklappen... mn andere apparaten maken probleemloos verbinding.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee posts plaatsen binnen 24 uur onder elkaar is niet toegestaan.

[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 10-10-2016 09:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:48
Lijkt toch je telefoon te zijn dan. Beetje rigoureus, maar ik denk dat je een Factory reset zal moeten proberen. Zorg wel voor een backup van je foto's enzo.
Ik heb hier hetzelfde gehad, was alleen wat langer dan 3 seconden verbonden, reset heeft het toen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
was er al bang voor... ga het volgende week doen.. deze week geen tijd om foto's weg te schrijven... ik laat nog weten of het gelukt is (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:19:
was er al bang voor... ga het volgende week doen.. deze week geen tijd om foto's weg te schrijven... ik laat nog weten of het gelukt is (y)
Succes, de s6 heeft geen sd kaart waar je evt voor kan kiezen om je foto's op te zetten. Denk er eens over na om je foto's automatisch via wifi te laten oploaden naar Google Drive of onedrive.
Als nu je s6 chrached ben je alles kwijt.
Pagina: 1