Toon posts:

2de keer in mijn leven, zo kwaad als nu!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou krijg ik toch echt neigingen om iets of iemand heel hard te gaan slaan. Niet normaal meer.

Ik heb mijn computer nu sinds vorige week dinsdag.. en tot nu toe niks anders dan problemen, had ik het gister eindelijk beetje naar mijn zin.

Wat denk je, vandaag denk ik me processor doorgefikt. Ik was ff potje CounterStrike aant spelen. Liep vast. Ik resetten geen beeld. Ik kast opendoen. Alle vier ledjes staan op rood.

Ik processor eraf halen. Nu zie ik rondom de core een soort donkere vlek. Lang al die dingetjes L1 bruggen enzo. Ik rook verder niks geen brandlucht ofzo. Is mijn proc dood?

Ik wordt hier zo moe van, sinds vorige dinsdag problemen, GEEN AMD MEER VOOR MIJ

Wat ik ga doen, is ik ga terug met al mijn shit Processor mobo, mijn hele sig.. behalve mijn case. En ik ga al me geld terug vragen. Ik heb er zo'n schijt aan gekregen. Ik godverdomme al me 4600 piek terug gaat mooi terug op de bank. En ik wacht wel wanneer intel met iets aantrekkelijks komt. En ik blijf mooi op mijn PIII 500 met BX chipset door werken bekijk het maar. Bagger kut hoeren schijtzooi Tis toch niet tegeloven dat bedrijven zoals AMD en VIA Zulke troep op de markt kunnen brengen. Ik wou echt dat ik het nooit gekocht had..

Strx hoop ik maar dat ik mijn data in die RAID0 array nog akn terug krijgen :( Al me werk shit en mp3.

Baggerzooi.!!! Geloof je deze shit toch niet. BEn je govder an 8 dagen ofzo bezig om alles 100% elkker soepel te laten lopen. BIOS updates 4 in 1 shittroep nieuwe drivers. Dit en dat gezeik. Ik wee tnog wel met mijn PIII gewoon hoppa alles monteren aanzetten. Nieuwe videodrivertje, klaar niks geen 4 in 1 troep en biosupdates. Draai nog steed smet Abit BX6 2.0 bios niks aan de hand al 2 jaar lang stabiel.

Sow nu gha ik kijken pof ik me ergens op kan afreageren.. eerst maar es stukje op de scooter ouwe opa's en oma's in hun zondagsautorijbak cfedncfoe0on@*&BATATAY ARRGGHHH

Verwijderd

Ja hoor .. omdat jij geen PC kunt bouwen is AMD de slechterik? :?

Waarschijnlijk zat je koeler niet goed of zo.

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Mag ik vragen wanneer je voor het eerst in je leven zo'n aanval kreeg ;) ?

De vos loopt door het bos.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 20:03 schreef HlpDsK het volgende:
Ja hoor .. omdat jij geen PC kunt bouwen is AMD de slechterik? :?

Waarschijnlijk zat je koeler niet goed of zo.
alles goed gemonteerd. WBK38. Alles goed Artic SilverII shit erop. Netjes gedaan. Zat mooi dicht opelkaar.

Ik weet echt wle hoe ik een systeem in elkaar moet zetten. Hoe kan het dfasn da tik de afgelopen 8 dagen stessed op 48 graden zit volgens die PC Alert progg

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:42
nou ik heb anders al sinds de athlon classic een AMD en never nooit geen probs.

| I've got permission to color outside the lines |

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
[off-topic]
Als je Nederlands net zo goed is als je pc bouw kwaliteiten, dan snap ik waarom ie nu kapot is (je pc).

Echt waar, ik snap maar de helft van je verhaal.
[/off-topic]

Ik heb nu 6 maanden een tbird en geen problemen. Intel heb ik ook gehad, maar dat liep nooit lekker (en die 3 AMD k6-2's die ik heb lopen nog steeds perfect).

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik heb ook dit probleem met een MSI moederbord. Weet nog steeds niet wat het probleem is, maar het draait wel weer. 8-)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 20:05 schreef WILDEAAP het volgende:
Mag ik vragen wanneer je voor het eerst in je leven zo'n aanval kreeg ;) ?
Was in groep8.. kerel zat me al paar week lang te treiteren.. ik was hm toen geflipt. Heb die kerel helemaal verrot geslagen totdat ie kotsend op de grond pleurde. Begrijp me niet verkeerd, er moet heel wat gebreuren voordat ik hm zo flip.

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:39
ik heb nu 7 dagen een amd, perfect systeem, je hebt waarschijnlijk gewoon pech....

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

wat zalk ik is zeggen :? ik draai al een tijd nu met m'n TB en dat draait een stuk prettiger als m'n p3 (ook nooit geen problemen mee gehad.) ach ja......
mijn computer crashed alleen maar
maar zover ik nu heb kunnen zien is dat meer te danken aan big M.
vandaag bijna zooitje door het raam geflikkerd. ga volgende geheel over op m'n eigen pc dan naar Suse.....

Verwijderd

Topicstarter
ik kijk nu tegen die processor aan. En ik zie zegmaar een ronde donkere vlek. Als je zegmaar een vierkant trekt tussen die kussentjes in. Net alsof je donkergrijs verf op gemorst is.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ho maar, dit gaat nergens heen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.