256MB Dimm, op asus werkt dat?

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb een Asus moeder bord ik weet zo niet precies welk type hij is gekocht eind 1999, en nou wil ik hierop 1 sim van 256 mb sdram doen, maar ik weet dat sommige mobo's dat niet aankunnen kan iemand mij vertellen of ie het bij mij zal doen

Mother, will they like this song?

Verwijderd

waarschijnlijk ondersteund je moederbord dat wel

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:19

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Waziger kan het dus niet qua mobo omschrijving.

Op de P3BF werkt het in ieder geval wel, heb er zelf een 256 MB module opzitten

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:33

Klippy

Still Game

als je zo 'slim' bent om een reepje op je mobo te pluggen moet het toch wel lukken om te kijken naar het typenummer he!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Kijk in de handleiding van je mobo.. ;)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef suffedukkel het volgende:
Kijk in de handleiding van je mobo.. ;)
en mocht je de handleiding niet meer hebben, op www.asus.com kun je een handleiding donwloaden.
Als je mobo in 1999 gekocht is, en dan wel een recent model voor die tijd, zou hij het in principe moeten pakken.

39

Verwijderd

zelfs in mijn asus p2b uit 1998 zit een 256MB reepje!

Verwijderd

natuurlijk kan dat op de meeste asus moederborden uit die tijd met b.v een intel 440bx zitten wel 4 rijen in voor een gig aan geheugen.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 23:09

EXX

EXtended eXchange

Hier ook een ASUS P2B uit 1999 voorzien van twee 256 MB double-sided infineon modules.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik vind dit heel vaag; ik heb ook een Asus P3B-F en daar wil onder geen bedin 1x 256mb in (Double Sided)

Hij herkend maar 128mb, ligt dat aan het geheugen of aan het mobo?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:17
Op vrijdag 29 juni 2001 12:41 schreef Slasher het volgende:
ik vind dit heel vaag; ik heb ook een Asus P3B-F en daar wil onder geen bedin 1x 256mb in (Double Sided)

Hij herkend maar 128mb, ligt dat aan het geheugen of aan het mobo?
Wat zijn de exacte spec van het geheugen? En dan doel ik met name op de chipstructuur, 32Mx4 misschien? want dat werkt niet op een BX.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Hey, ik heb een A7V van asus en daar ging heel gemakkelijk 256 mb SDRAM (Dane Elec) in.

En het type van je moederboard staat geloof ik net onder je agp poort (kan ook wel een pci slotje lager zitten!)

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

vraag je dimm dealer expliciet of het geheugenwerkt op je mobo, als die het niet weet koop je ergens anderes. weet die het wel heb je meteen stukje garantie ;)

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef LiquidSilver het volgende:
als je zo 'slim' bent om een reepje op je mobo te pluggen moet het toch wel lukken om te kijken naar het typenummer he!
Het is niet mijn eigen mobo, het is van n maat, en die weet het niet zo uit z'n kop...

Mother, will they like this song?

Pagina: 1