Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiekCraftGaming
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
Van de week heb ik een videokaart gekocht en geinstalleerd en hij deed het niet. Op internet vond ik dat mijn Lenovo ThinkCentre M91P moederbord waarschijnlijk een whitelist heeft voor videokaarten, waardoor mijn kaart het waarschijnlijk niet deed (in een andere pc deed hij het wel) ik denk dat ik nu een ander moederbord moet kopen. Mijn i5 2400 cpu voldoet prima. Ik had ingedachte dit moederbord: pricewatch: ASRock H61M-DGS R2.0 als ik dit moederbord installeer zal dan mijn probleem met mijn videokaart verholpen zijn?

PS: De videokaart die ik had gekocht was een MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G

Met vriendelijke groeten,

Mikai

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:00
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voeding zal denk ik te kort schieten. Er zal een voeding met een max output van 280w of 320w in zitten en waarschijnlijk zonder PCI-e aansluiting. Dit zou je nog even kunnen checken in je eigen systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiekCraftGaming
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb al een nieuwe voeding gekocht een Coolermaster b500 v2 heel erg bedankt dan weet ik in iedengeval dat ik nu een videokaart kan gaan draaien! :) (als ik dat moederbord gekocht heb)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Let overigens wel dat de kans bestaat dat je een nieuwe windows licentie mag aanschaffen aangezien de huidige oem licentie waarschijnlijk aan je mobo gekoppeld is

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren