adsel maar met wie? & usb of ethernetmodem

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
het heeft even geduurd maar de beschaving is nu ook in deze wijk van Utrecht doorgedrongen.

Casema gaat eruit en adsel komt erin.

De vraag is,

Met welke provider zou ik dit het beste kunnen doen ?

Plannet I.
zonnet
euronet
wol
xs4all
hccnet
wanadoo

Die laatste weet ik niet zo zeker trouwens... die hebben het over een dial-up verbinding... krijg ik dan dat zelfde gezeik met een virtuele kaart als met casema nu ????

wil gewoon m'n proxy/exchange serve reraan zetten met mijn werkstations, zodat ik OVERAL in huis internet heb....

trouwens, je kan kiezen uit een usbhub en ethernet hub, maakt dat nog wat uit ????

ik hoor het wel

greetingzzz
gompy

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 20:00 schreef Gompy58 het volgende:
het heeft even geduurd maar de beschaving is nu ook in deze wijk van Utrecht doorgedrongen.

Casema gaat eruit en adsel komt erin.

De vraag is,

Met welke provider zou ik dit het beste kunnen doen ?

Plannet I.
zonnet
euronet
wol
xs4all
hccnet
wanadoo

Die laatste weet ik niet zo zeker trouwens... die hebben het over een dial-up verbinding... krijg ik dan dat zelfde gezeik met een virtuele kaart als met casema nu ????

wil gewoon m'n proxy/exchange serve reraan zetten met mijn werkstations, zodat ik OVERAL in huis internet heb....

trouwens, je kan kiezen uit een usbhub en ethernet hub, maakt dat nog wat uit ????

ik hoor het wel

greetingzzz
gompy
Ik zit hiero ook met Casema(Wanadoo) in Utrecht en heb Planet Basic aangevraagd, schijnt goed te zijn...
Verder ga ik niet bij Wanadoo om principiele redenen, niet omdat ze ene dial up verbinding hebben, want dat heeft adsl namelijk altijd
//YT-Croc

• Y0ur1
  • Niet online
Ohja USB hub is voor Basic abbo en Ethernet, gewoon netwerkkaart dus is voor Fast..
www.mxstream.nl vind je alle info heh!
//YT-Croc

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:52
Op donderdag 28 juni 2001 20:12 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Ik zit hiero ook met Casema(Wanadoo) in Utrecht en heb Planet Basic aangevraagd, schijnt goed te zijn...
Verder ga ik niet bij Wanadoo om principiele redenen, niet omdat ze ene dial up verbinding hebben, want dat heeft adsl namelijk altijd
//YT-Croc
is niet zo.
alleen het connectiescherm is hetzelfde (ook al duurt dat maar een seconde) als bij een modem, maar tis geen dial-up verbinding.

verder maakt het geen moer uit. :)
ik zou kijken naar welke de beste service verleent. Want de snelheid is overal hetzelfde.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ramon
Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef YT-Croc het volgende:
Ohja USB hub is voor Basic abbo en Ethernet, gewoon netwerkkaart dus is voor Fast..
www.mxstream.nl vind je alle info heh!
//YT-Croc
blehblehbleh :)

ten eerste gebruik je geen USB hub.
ten tweede gebruik je de USB MODEM voor basic
en ethernet voor basic of fast.

• Y0ur1
  • Niet online
Hij had het over een usbhub, en op de een of de andere manier heb ik het overgenomen:?
Verder weet ik ook dat usb voor basis en en ethernet voor beide is, maar in de meeste gevallen kiezen mensen voor de usb versie...

Verwijderd

dit wordt een slotje, wacht maar tot er een mod langskomt. Lees de FAQ maar [topic=133724]

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 20:15 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

is niet zo.
alleen het connectiescherm is hetzelfde (ook al duurt dat maar een seconde) als bij een modem, maar tis geen dial-up verbinding.

verder maakt het geen moer uit. :)
ik zou kijken naar welke de beste service verleent. Want de snelheid is overal hetzelfde.
Klopt maar het ziet er wel zo uit...

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 20:23 schreef Superflappie het volgende:
dit wordt een slotje, wacht maar tot er een mod langskomt. Lees de FAQ maar FAQ Internet en Telefonie
idd alles staat op mxstream.nl

• Ramon
Op donderdag 28 juni 2001 20:23 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Klopt maar het ziet er wel zo uit...
toch niet iedere jongen met lang haar is een meisje? :)

• Y0ur1
  • Niet online
En jongen met lang haar is altijd een jongen en geen meisje :)

• Y0ur1
  • Niet online
\\Lekker helemaal offtopic
Een jongen met lang haar lijkt meer op een meisje dan een jongen met kort haar :)

Verwijderd

Doe ik het weer ontopic :)
Heb zelf mxstream / Worldonline. Die staat niet tussen je lijstje, zou ik zo maar houden als ik jou was :)

Snelheid schijnt niet uit te maken wat provider betreft, maar hoe het dan komt dat ik niet echt het idee heb dat het met ADSL sneller is dan met ISDN weet ik niet.

Oh ja, en gewoon ethernetmodem nemen :)

[edit]Zie nu net wol wel in je lijstje staan... Stiekum blond |:(

• Ramon
Op donderdag 28 juni 2001 21:49 schreef Andina het volgende:
Doe ik het weer ontopic :)
Heb zelf mxstream / Worldonline. Die staat niet tussen je lijstje, zou ik zo maar houden als ik jou was :)

Snelheid schijnt niet uit te maken wat provider betreft, maar hoe het dan komt dat ik niet echt het idee heb dat het met ADSL sneller is dan met ISDN weet ik niet.

Oh ja, en gewoon ethernetmodem nemen :)

[edit]Zie nu net wol wel in je lijstje staan... Stiekum blond |:(
Eens!

Pagina: 1