hier stond iets interessants, maar het is even weg...
weet je ook om welke mod het gaat ?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Onder andere Jotti doet dat.
(ohw...overigens is er ook wel één terecht op slot hoor, dat was mn eerste post hier).
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Krijg heel vaak terug van de mods: gebruik zoek.
Waarom dan een forum? Is juist zo handig dat je het hier persoonlijk kunt vragen, das nou net de lol van een forum. Als ik gewoon wat feiten wil gebruik ik wel Google of iets.
Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef kazz1980 het volgende:
Dit is toch een forum en geen zoekmachine???
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Enigszins zelf dingen uitzoeken kan geen kwaad.
Op school schoot je toch ook niks op met spieken
Verder zijn een hele hoop vragen al honderden malen behandeld! Die 101e keer zal dan echt niks spectaculairs opleveren, tenzij de vraagstelling misschien net iets afwijkt.
Maar nu heb je nog steeds geen voorbeelden genoemd!
Klopt, maar als de patatboer 20x op een dag de vraag 'hoe duur is een patatje mét' te horen krijgt, hangt hij ook een prijslijst op.Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef kazz1980 het volgende:
Dit is toch een forum en geen zoekmachine???
Dat heb ik inderdaad die ene keer dat ik 'al jouw topics' sloot gezegd ja.Krijg heel vaak terug van de mods: gebruik zoek.
Je mag best wel een minuutje uittrekken, als het antwoord in de search staat, heb je eerder antwoord dan dat er nog mensen moeten gaan replyen op jouw topic.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hier is al vrij lang geleden een opmerking over gemaakt, dus er zou nu zo langzamerhand toch wel een vermelding van de Search moeten staan in de FAQ?
Het NIET gebruiken van de Search door newbies is de grootste bron van ergenis op het forum, dus waarom wordt die Search niet een beetje gepromoot in de FAQ. Of laat op z'n minst zien dat de functie bestaat!
Was toevallig de eerste naam die me te binnen schoot.
No offense!
Die vergelijking met de patatboer is inderdaad sterk!
Maar toch blijf ik het flauw vinden in een aantal gevallen zoals: 2 PC's in 1?? (hier is een voorbeeld!!).
In de search niet gezien (kan er best zijn, maar niet tegengekomen (2 PC's in één lange desktop)). Veel reactie op gehad van mensen waaronder veel nuttige tips en een plaatje.
En toch op slot: is al een keer langs geweest...
Vinnik beetje flauw dan.
Das ook waar ja. Toen ik hier als complete newbie kwam kreeg ik meteen heel veel UTFS naar m'n hoofd gegooid. Wist toen niet eens wat het betekende, maar het is niet echt een leuke binnenkomer op een site/forum.
Verwijderd
Het staat gegarandeerd in de search, omdat ik een identiek antwoord al eens eerder gegeven heb.
Je kan het vergelijken met het verzetten van de tijd onder windows; die vraag zou je waarschijnlijk niet eens hebben durven stellen.
Maar goed er wordt inderdaad wel eens te snel UTFS geroepen i.p.v. dat men het nog een keertje uitlegt.
None taken!Op donderdag 28 juni 2001 20:24 schreef kazz1980 het volgende:
No offense!
Mjah, misschien dat ie open had kunnen blijven... maar ja, in Phreaks beslissing kan ik me ook wel vinden. Ik had em misschien niet gesloten. Als ik reguliere DOC bezoeker was geweest en net al een ander topic daarover had gezien misschien weer wel. Tja.Maar toch blijf ik het flauw vinden in een aantal gevallen zoals: 2 PC's in 1?? (hier is een voorbeeld!!).
In de search niet gezien (kan er best zijn, maar niet tegengekomen (2 PC's in één lange desktop)). Veel reactie op gehad van mensen waaronder veel nuttige tips en een plaatje.
Nee dat ben ik met je eens... en al is de boodschap waar, dan nog mag een (flink) aantal mensen het idd wel wat vriendelijker brengen. UTFS en RTFM zijn idd niet al te vriendelijke kreten. Maar de boodschap (search gebruiken) kan wel degelijk waar zijn (en dat is ie vaak ook).[..]veel UTFS naar m'n hoofd gegooid.
[..]is niet echt een leuke binnenkomer op een site/forum.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Ooeoeooee .. die moet ik onthoudenOp donderdag 28 juni 2001 20:19 schreef Jotti het volgende:
Klopt, maar als de patatboer 20x op een dag de vraag 'hoe duur is een patatje mét' te horen krijgt, hangt hij ook een prijslijst op.
Daar zouden veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik geef toe een aantal van mijn (eerste) topics zijn terecht gesloten. Maar vooral degene die ik net noemde zit me iets dwars.
Is toch een heel specifieke vraag over iets dat ik van plan ben.
Als ik dat plaatje probeer in te voeren in de search komt er niks terug denk ik....
Maar goed. Er is me wel veel duidelijk geworden (vooral dankzij die patatboer-opmerking).