Mijn vraag
Ik zou graag een WhatsApp groep willen beginnen (of met een andere/vergelijkbare app) waarin een grote groep mensen zitten (+100) maar waar maar een beperkt aantal mensen (2-5) iets kunnen zeggen of delen en de rest het alleen kan lezen. De informatie die gedeeld wordt is informatief en we willen geen discussies of onzinnige gesprekken, nutteloze afbeeldingen, etc in deze groep (voor iedereen die in een groepsapp zit vast herkenbaar
). Vandaar dat we de overigen graag zouden willen blokkeren. Iemand enig idee of dit met WhatsApp kan (kon tot dusver niet vinden) of met een andere app? Graag beschikbaar op Android, iOS en als het even kan Windows.
Relevante software en hardware die ik gebruik
WhatsApp of vergelijkbare berichten apps.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
WhatssApp, Telegram, Google
Ik zou graag een WhatsApp groep willen beginnen (of met een andere/vergelijkbare app) waarin een grote groep mensen zitten (+100) maar waar maar een beperkt aantal mensen (2-5) iets kunnen zeggen of delen en de rest het alleen kan lezen. De informatie die gedeeld wordt is informatief en we willen geen discussies of onzinnige gesprekken, nutteloze afbeeldingen, etc in deze groep (voor iedereen die in een groepsapp zit vast herkenbaar
Relevante software en hardware die ik gebruik
WhatsApp of vergelijkbare berichten apps.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
WhatssApp, Telegram, Google