Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Leuk en aardig, maar geef dan es topics waar ik een oplossing kan vinden. Ff gesearcht en niks bruikbaars gevonden. Ach ja, men grossiert graag in standaardantwoorden, is het niet? Als je toch al een topic geeft, geef dan meteen een waar ik wat aan heb.Op donderdag 28 juni 2001 19:58 schreef Bulldog het volgende:
Zie o.a. ook: http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/A
edit: Is trouwens niet echt hetzelfde probleem he?
Dat is niet echt hetzelfde onderwerp, en ik had 'em ook gezien. Je wilt dus zeggen dat dit de oplossing is? edit: De oplossing is dus geen oplossing? 
Ik gok dat er dan ook wat fout zit in jullie code, want de focus komt blijkbaar, bij een foutief formaat, te liggen op het framepje waarin de banner komt te liggen. Als ik een nieuw adres intik, dan wordt die page in dat kleine bannerframe afgeleverd, ipv op de hele page....
Ik gok dat er dan ook wat fout zit in jullie code, want de focus komt blijkbaar, bij een foutief formaat, te liggen op het framepje waarin de banner komt te liggen. Als ik een nieuw adres intik, dan wordt die page in dat kleine bannerframe afgeleverd, ipv op de hele page....
Pagina: 1