In maart mijn huidige ultrabook, Asus zenbook UX305UA gekocht, na veel gedoe en gezeik er mee besloten deze terug te brengen, krijg er gelukkig het volledige aankoopbedrag voor terug. Nu ben ik dus snel op zoek naar een nieuwe ultrabook aangezien ik deze dagelijks voor school nodig heb. Ben zelf op dit moment niet meer zo op de hoogte van wat er verkrijgbaar is voor een goeie €1000 vandaar dat ik uitwijk naar dit forum voor advies.
Eisen: lange accuduur(goeie 8-10 uur op office en browsen), Full HD scherm, Lichtgewicht, 13", verlicht toetsenbord is een pré, USB-C mag mits er ook minimaal 2 gewone (USB 3.0) aansluitingen op zitten.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk office, youtube, soundcloud, Netflix etc.
Wat is je budget?
€1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja laptop gaat dagelijks mee naar school, dus eis is 13" en lange accuduur, een goeie 8-10 uur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na mijn huidige ervaring met Asus een beetje betwijfeld of ik er wel bij moet blijven, Nieuwe zenbook UX310UA spreekt me wel weer heel erg aan. Ik twijfel op dit moment ook heel erg om over te stappen op Apple.
Eisen: lange accuduur(goeie 8-10 uur op office en browsen), Full HD scherm, Lichtgewicht, 13", verlicht toetsenbord is een pré, USB-C mag mits er ook minimaal 2 gewone (USB 3.0) aansluitingen op zitten.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk office, youtube, soundcloud, Netflix etc.
Wat is je budget?
€1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja laptop gaat dagelijks mee naar school, dus eis is 13" en lange accuduur, een goeie 8-10 uur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Na mijn huidige ervaring met Asus een beetje betwijfeld of ik er wel bij moet blijven, Nieuwe zenbook UX310UA spreekt me wel weer heel erg aan. Ik twijfel op dit moment ook heel erg om over te stappen op Apple.