3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Vraag
Alle reacties
Dat durf ik niet te zeggen. Maar waarom bestel je er niet gewoon eentje? Voor die euro.Mattie112 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:57:
Tja die dingen bestaan inderdaad, maar werken ze ook?
Flir One verzend natuurlijk gewoon data, dus dat zou theoretisch gezien gewoon moeten werken.Ebay zegt "only charge and data sync" maar zal dan zoiets als een Flir One ook werken? Iemand die hier ervaring mee heeft?
Er staat heel expliciet in de omschrijving dat het geen audio en video output doet via de adapter.
Je kunt het proberen, maar acht de kans niet zo groot.
Zoals rens-br ook zegt, kun je natuurlijk voor die 1,5 dollar het proberen en het aanbod op die voorwaarde accepteren.
Je kunt het proberen, maar acht de kans niet zo groot.
Zoals rens-br ook zegt, kun je natuurlijk voor die 1,5 dollar het proberen en het aanbod op die voorwaarde accepteren.
[ Voor 28% gewijzigd door steffex op 06-10-2016 10:09 ]
Kijk proberen is leuk alleen dan moet ik wel eerst die Flir kopen
En tja die koop ik alleen als ik weet dat het werkt!. (Of ik moet in NL zo'n converter regelen en dan langsrijden dat kan ook natuurlijk).
@steffex
Ik denk dat ze met audio/video daadwerkelijk een videosignaal (HDMI) bedoelen, de Flir werkt over USB dus dat zal onder de data categorie moeten vallen
@steffex
Ik denk dat ze met audio/video daadwerkelijk een videosignaal (HDMI) bedoelen, de Flir werkt over USB dus dat zal onder de data categorie moeten vallen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)