Toon posts:

waarom mijn topic weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had in muziekforumpje een vraag over 2pac gesteld... dus over wat de medetweakers denken van zijn dood... waarom is deze weg gehaald???? :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik heb hem naar de Huiskamer verplaatst omdat er echt geen nuttige dingen meer gezegd werden.

Verwijderd

Topicstarter
Ok? heb ik nog wel de search gebruikt maar nu blijkt dat ik geen leestoegang heb op dat forum... heb ik toch wel geloof ik :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:50

Arno

PF5A

Op donderdag 28 juni 2001 20:00 schreef hiphop_4ever het volgende:
Ok? heb ik nog wel de search gebruikt maar nu blijkt dat ik geen leestoegang heb op dat forum... heb ik toch wel geloof ik :?
Nope.. je voldoet nog niet aan de voorwaarden

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 20:03 schreef Traag het volgende:

[..]

Nope.. je voldoet nog niet aan de voorwaarden
wattus de pattus???? voldoe ik niet aan de voorwaarden??? euh waar kan ik die vinden

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

OMG |:( :P

Zie ook de andere tientallen topics die hier de afgelopen dagen over verschenen zijn in LA.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 20:06 schreef hiphop_4ever het volgende:

[..]

wattus de pattus???? voldoe ik niet aan de voorwaarden??? euh waar kan ik die vinden
Je moet nog ruim meer dan 100 posts in tech fora. Dan heb je toegang, zie ook de sticky topics hierboven in LA.
Pagina: 1