Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hdr-televisie / ChromeCast Ultra

Pagina: 1
Acties:

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik mis in reviews: Hdr-televisie: welke standaard zal bovendrijven? een verwijzing naar nieuws: Chromecast Ultra krijgt 4k- en hdr-ondersteuning en ethernet-adapter

In dat nieuwsbericht mag ook support voor h.265/HEVC bijgeschreven worden, scherp gespot door W00fer :)

Tot slot mag het nieuwsbericht ook worden voorzien van he 'hdr' tag.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
reviews: Hdr-televisie: welke standaard zal bovendrijven?
Het is nu een betaalbaar mainstreamproduct geworden, als je tenminste genoegen neemt met een (te) kleine beeldmaat, waar je erg dicht bij moet gaan zitten om het verschil met een hdtv te kunnen zien.
Die zin lijkt niet helemaal lekker te lopen. Het gaat over de beeldmaat en daar moet je dichtbij gaan zitten om het verschil te kunnen zien.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 05-10-2016 18:23 ]

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Dank voor de feedback!
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:45:
reviews: Hdr-televisie: welke standaard zal bovendrijven?

[...]

Die zin lijkt niet helemaal lekker te kopen. Het gaat over de beeldmaat en daar moet je dichtbij gaan zitten om het verschil te kunnen zien.
Lijkt mij redelijk duidelijk toch? Het is betaal baar als je een kleine maat koopt, maar dan moet je erg dichtbij gaan zitten om het verschil te zien :)

Verwijzing naar ChromeCast Ultra ontbreekt omdat die op moment van schrijven nog niet was aangekondigd ;) Ik vraag de auteur om daar nog even naar te kijken.

Ik heb hdr toegevoegd aan het nieuwsbericht over de Ultra. HEVC/H265 zal wel ondersteund worden, want 4K... maar het staat nergens in de specs genoemd: https://www.google.com/in...cast/tv/ultra/tech-specs/

[ Voor 14% gewijzigd door Xtuv op 05-10-2016 17:02 ]

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

Die zin lijkt niet helemaal lekker te kopen. Het gaat over de beeldmaat en daar moet je dichtbij gaan zitten om het verschil te kunnen zien.
Er lijkt me niet veel mis met deze zin..

Het gaat dus om het verschil zien met een HDTV

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Xtuv schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:57:
Lijkt mij redelijk duidelijk toch? Het is betaal baar als je een kleine maat koopt, maar dan moet je erg dichtbij gaan zitten om het verschil te zien :)
Dat is inderdaad wat er bedoeld wordt, maar dat staat er niet :P