Momenteel gebruiken we binnen ons bedrijf Office 365 Business, maar binnenkort stappen we over op Office 365 Business Premium. Hiermee breiden we met e-mail uit van een hosted exchange partij naar Exchange Online.
Graag zouden we alle mail naar e-mailadressen van oud-medewerkers willen laten landen in één mailbox. Binnen het bedrijf willen ze graag in de gaten houden wat er nog aan mail naar oud-medewerkers gestuurd wordt. Graag had ik wat advies over een handige inrichting. Zelf dacht ik aan:
- Shared mailbox aanmaken met alle e-mailadressen van oud-medewerkers als alias hieraan gekoppeld;
- e-mailadressen van oud-medewerkers koppelen aan mailbox van bijvoorbeeld de secretaresse;
- Distributielijst?
- Contactpersonen?
- Mailvanger / catchall?
Heeft iemand een mooie methode hoe dit m.b.t. Exchange Online is in te richten?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Graag zouden we alle mail naar e-mailadressen van oud-medewerkers willen laten landen in één mailbox. Binnen het bedrijf willen ze graag in de gaten houden wat er nog aan mail naar oud-medewerkers gestuurd wordt. Graag had ik wat advies over een handige inrichting. Zelf dacht ik aan:
- Shared mailbox aanmaken met alle e-mailadressen van oud-medewerkers als alias hieraan gekoppeld;
- e-mailadressen van oud-medewerkers koppelen aan mailbox van bijvoorbeeld de secretaresse;
- Distributielijst?
- Contactpersonen?
- Mailvanger / catchall?
Heeft iemand een mooie methode hoe dit m.b.t. Exchange Online is in te richten?
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!