HTC 10 Carbon Gray

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 11:01
Bij de vermelding van de HTC 10 zijn de lengte en hoogte/diepte afmetingen omgedraaid.

https://tweakers.net/pricewatch/499955/htc-10-carbon-grey/specificaties/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verona27 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:38:
Bij de vermelding van de HTC 10 zijn de lengte en hoogte/diepte afmetingen omgedraaid.

Je kan dit aanpassen door onderaan de specificaties te drukken op 'Verbeter productgegevens'. Vervolgens wordt er door een tweakers medewerker naar gekeken en zal het verwerkt worden.

Overigens weet ik niet of het daadwerkelijk is omgedraaid. Bij alle telefoons staat het op deze manier. Of de wijziging moet al doorgevoerd zijn door de PW crew.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 05-10-2016 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verona27 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:38:

rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

Je kan dit aanpassen door onderaan de specificaties te drukken op 'Verbeter productgegevens'. Vervolgens wordt er door een tweakers medewerker naar gekeken en zal het verwerkt worden.

Overigens weet ik niet of het daadwerkelijk is omgedraaid. Bij alle telefoons staat het op deze manier. Of de wijziging moet al doorgevoerd zijn door de PW crew.
Laatste aanpassing is 19 september geweest, dus het is niet door ons aangepast ;)

Hoogte/Diepte is een beetje gekke spec, we bedoelen daar simpelweg de dikte mee. En met lengte bedoelen we de hoogte. Breedte is wel duidelijk, denk ik :p Ik zal eens een keer een ticket aanmaken om dit door development aan te laten passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Glaanie schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:49:
Laatste aanpassing is 19 september geweest, dus het is niet door ons aangepast ;)
Dat kan ik helaas niet zien :(.
Hoogte/Diepte is een beetje gekke spec, we bedoelen daar simpelweg de dikte mee. En met lengte bedoelen we de hoogte. Breedte is wel duidelijk, denk ik :p Ik zal eens een keer een ticket aanmaken om dit door development aan te laten passen :)
Dat zou top zijn! Het staat er nu inderdaad een beetje onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

Ah, dat had ik over het hoofd gezien. Ik zal het via dat forumlier ook nog even doorgeven. Echter denk ik niet dat het zo hoort, ik kwam er namelijk achter toen ik de HTC vergeleek met de Sony XZ, dan krijg je een beetje een rare vergelijking. Óf het staat bij de XZ verkeerd maar vind die weergave in ieder geval wel stuk duidelijker, maar dan kom je meer in de discussie van hoe je de verschillende afmetingen noemt.

https://tweakers.net/pricewatch/compare/499955;581117/

[ Voor 9% gewijzigd door Verona27 op 05-10-2016 16:08 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verona27 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

Ah, dat had ik over het hoofd gezien. Ik zal het via dat forumlier ook nog even doorgeven. Echter denk ik niet dat het zo hoort, ik kwam er namelijk achter toen ik de HTC vergeleek met de Sony XZ, dan krijg je een beetje een rare vergelijking.

https://tweakers.net/pricewatch/compare/499955;581117/
Bij de Sony XZ staat het dan dus niet goed.

Hoogte / Diepte = dikte
Lengte = hoogte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Hoogte / Diepte = dikte
Lengte = hoogte
Yes, heb mijn reactie eventjes aangepast maar toen reageerde je al ;) . Ik dacht dat het gebruikelijk was om lengte, breedte en dan diepte aan te houden, maar zo niet dan staat het inderdaad bij de XZ verkeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:07:
[...]

Hoogte / Diepte = dikte
Lengte = hoogte
Verona27 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:10:
[...]

Yes, heb mijn reactie eventjes aangepast maar toen reageerde je al ;) . Ik dacht dat het gebruikelijk was om lengte, breedte en dan diepte aan te houden, maar zo niet dan staat het inderdaad bij de XZ verkeerd.
Inmiddels aangepast en ook bij een paar andere telefoons waar het was omgewisseld.
Pagina: 1