Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vervanger voor mijn oude asus n56vz

Pagina: 1
Acties:

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 12:03
Wat ga je met je laptop doen?

Solidworks, photoshop, indesign en keyshot (gamen, al hoewel dit geen vereiste is. Heb namelijk een vaste game pc)

Wat is je budget?
max 2000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

Ik ben van plan de laptop geregeld mee te nemen naar school dus gewicht is erg belangrijk voor mij. Ik wil het liefst een lichte laptop. 15,6inch maximaal. Accuduur maakt niet enorm veel uit, aangezien ik bijna altijd een stopcontact ter beschiukking heb.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Ik heb geen merkvoorkeuren, asus beviel mij gedeeltelijk. Het hoge gewicht matige scherm en slechte trackpad beviel niet. Voor de rest deed ie goed zijn werk.

Ik heb de volgende opties overwogen

Dell XPS 13 (geen dedicated vidaokaart)
Dell XPS 15 (gtx 960 2gb)
MSI GS63VR 6RF-029NL (gtx 1060, ook leuk om op te gamen)
Lenovo yoga 900

Nu zit ik met mijn grote vraag heb ik perse een dedicated videokaart nodig voor solidworks?

Bedankt voor de moeite alvast!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-11 16:50
Ik heb zelf mijn asus N56vv vervangen met een XPS 15 en ben er idioot tevreden mee. Ik heb geen ervaring met Solidworks maar ik lees wel veel dat een Quadro videokaart een grote plus is. In dat geval zou je ook nog de Dell Precision 5510 kunnen overwegen. Identiek aan de XPS 15 maar hier is enkel de 960M vervangen met een Nvidia Quadro M1000M met 2 GB GDDR5