Toon posts:

Zal dit lukken???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n fsb nu staan op 124 en dat loopt perfect!

ALs ik 'm op 133 zet doet ie ût. Ik durf 'm niet meer dan 5 min. op te laten draaien.

Standaart loopt ie op 100 mhz , zal die die 133 wel trekken??

Verwijderd

Denk het wel... moet niet zo'n probleem zijn. Denk wel aan je koeling. Als het te warm wordt.. tja... gebakken peren met proc's.

Verwijderd

ik zie in je sig dat het om een PIII 450 gaat? zit daar een standaard intel koeler bij?? dan kan je denk ik wel op 133 laten lopen.. die koelertjes zijn vrij goed...

mijn PII loopt ook goed op 133MHz FSB.. en zolang je systeem stabiel is bakt je cpu niet.. als je systeem onstabiel is bakt die ook nog lang niet.. maar het betekend wel dat je cpu vrij heet is..

Verwijderd

Topicstarter
TNX MAN

Er zit een Intel koeler op!

Verwijderd

ik heb trouwens een keer een celeron 433 zonder koeling laten lopen.. werd 65 graden.. toen pc maar uitgezet... :)

ding deed het daarna nog gewoon! :)

en 65graden is wel erg hoog.. normaal als je processor 'heet' is dan is die tegen de 55 graden... intel cpu's die ik had (PII, celeron, PIII) waren vanaf 50 graden al een beetje onstabiel... dus je hebt tijd zat om terugteclocken...

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

Epsilon

Op donderdag 28 juni 2001 20:35 schreef Thingie007 het volgende:
TNX MAN

Er zit een Intel koeler op!
net of die koeler het iets kan scelen dat het een amd is of nie. En die coolers zijn helemaal nog niet zo slecht. Dat zijn normalen middenmoot koelers (net zoals de orbs)

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Probeer het toch gewoon, djeez

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 28 juni 2001 19:46 schreef Thingie007 het volgende:
Ik heb m'n fsb nu staan op 124 en dat loopt perfect!

ALs ik 'm op 133 zet doet ie ût. Ik durf 'm niet meer dan 5 min. op te laten draaien.

Standaart loopt ie op 100 mhz , zal die die 133 wel trekken??
Mijnes heeft 9mnd op 133mhz fsb gestaan (600Mhz) en daarna weer verkocht.. prachtbak!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1