Bijna iedereen kent het wel. Een stukje maand overhouden aan het einde van je geld. Sommigen hebben hier structureel last van, anderen gebeurt het soms. Een enkeling nooit. Ondanks al onze goede voornemens zijn er toch altijd weer zaken die een financiële planning overhoop gooien. ABN AMRO herkent dit en wil een helpende hand bieden. De bank biedt haar rekeninghouders via Grip de mogelijkheid om meer grip op de financiën te krijgen.
ABN AMRO wil graag leren van jullie ervaring met Grip. We zoeken 5 tweakers die met Grip aan de slag willen. Je moet over een iPhone beschikken met iOS 8.0 of hoger. Een Android testversie is er nog niet. Je bent 18 jaar of ouder en je betaalrekening loopt bij ABN AMRO.
De komende 4 weken gaan deze tweakers hun ervaringen met jullie te delen via dit topic. Naast jullie moral support is discussie over het gebruik belangrijk. De app moet in de dagelijkse praktijk gebruikt worden. Weet jij nog iets dat ze kunnen proberen? Mist er nog een feature? Laat het vooral hier weten.
Natuurlijk zullen de tweakers worden beloond voor hun moeite. ABN AMRO stelt voor alle vijf een BOL.com cadeaubon van 25€ beschikbaar. Uiteraard is nagedacht over de privacy van de testers. Afbeeldingen mogen natuurlijk worden geanonimiseerd en je privégegevens zoals inkomen en uitgaven hou je vooral lekker privé. Het gaat om het gebruik van Grip in het algemeen, niet om jouw specifieke uitgaves.
Wil jij Grip van ABN AMRO proberen?
- Nee, ik laat deze actie aan me voorbij gaan.
- 60,5%
- Ja, ik voldoe aan de voorwaarden en wil graag Grip proberen.
- 39,5%
Aantal stemmen: 210. Deelname gesloten op 18-10-2016 14:24. Stemmen is niet meer mogelijk.
Voorwaarden:
- Meedoen kan tot en met 12 oktober 2016 via de poll.
- Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.
- Je bent 18 jaar of ouder.
- Je bent klant bij ABN AMRO en jouw betalingen lopen via deze rekening(en).
- Je beschikt over IOS 8.0 of hoger.
- Winnaars krijgen uiterlijk 14 oktober bericht via e-mail. Niet-winnaars krijgen geen bericht.
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
- Werknemers en crew van ABN AMRO en Tweakers zijn uitgesloten van deelname.
[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 05-10-2016 15:20 ]
koos634