k'heb ooit de review gelezen in pcgameplay, maar dat is echt al HEEEEL lang geleden
If it ain't broken it doesn't have enough features
Vond hem niet zo gaaf, was spelletjes van Lucasarts niveau gewend, en dat spel was nou eenmaal niet op dat niveau. Sorry
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik vond het echt superieur, vooral voor die tijd. Het is alleen jammer dat ie nu nergens meer te krijgen is
Verwijderd
Heh, was inderdaad wel zeer goed voor zijn tijd.
Ik heb alle versies van Tex Murphy in mijn bezit (de versie daarvoor, die ook heel goed was in die tijd) en de brakke versie daarna (Overseer of zo). The Pandora directive was wel het beste deel uit de serie. Als je in Roswell aan het ronddolen was met die Alien achter je rug, dat was pas angstaanjagend
Ik heb TPD tot in Yucatan zonder cheats kunnen oplossen, maar daarna was het echt niet meer te doen zonder wat hints.
De serie zelf was leuk opgezet, maar ik heb er geen idee van of ze nog bezig zijn met een vervolg. Als ik de aftiteling van Overseer mag geloven, zou "Tex will return" het geval zijn. Zou me verbazen, want voor zover ik weet is de producent Access overgenomen door Activision. Wist je trouwens dat Tex zelf de directeur van Access is ?
Ik heb alle versies van Tex Murphy in mijn bezit (de versie daarvoor, die ook heel goed was in die tijd) en de brakke versie daarna (Overseer of zo). The Pandora directive was wel het beste deel uit de serie. Als je in Roswell aan het ronddolen was met die Alien achter je rug, dat was pas angstaanjagend
Ik heb TPD tot in Yucatan zonder cheats kunnen oplossen, maar daarna was het echt niet meer te doen zonder wat hints.
De serie zelf was leuk opgezet, maar ik heb er geen idee van of ze nog bezig zijn met een vervolg. Als ik de aftiteling van Overseer mag geloven, zou "Tex will return" het geval zijn. Zou me verbazen, want voor zover ik weet is de producent Access overgenomen door Activision. Wist je trouwens dat Tex zelf de directeur van Access is ?
Nee, dat laatste feitje wist ik niet. Ik hoop eerlijk gezegd wel dat ze ermee doorgaan, ik vond deel 1 en 2 wel goed maar inderdaad overseer ofzo was echt brak.
The pandora directive heb ik ook grotendeels zonder hints uitgepseeld.
Ik vond die hotelbaas altijd wel lachen, en vooral dat je z'n portomonee vind (en natuurlijk niet teruggeeft
)
The pandora directive heb ik ook grotendeels zonder hints uitgepseeld.
Ik vond die hotelbaas altijd wel lachen, en vooral dat je z'n portomonee vind (en natuurlijk niet teruggeeft
Verwijderd
Heh, je moet die portomonee wel teruggeven (en zodoende geld lenen in ruil voor punten) om in de "A-street" te geraken, waar je het meisje krijgt. Alhoewel de 2 andere eindes ook wel leuk zijn
Verwijderd
Hmmm ik heb Tex Murhpy: Under a Killing Moon, Pandora Directive en Overseer. Allemaal topspellen
UaKM was dus echt veeeeeeeeeeeer voor z'n tijd, zeer goede grafische kwaliteiten. Pandora was een perfecte sequel! En Overseer was iets minder maar nog steeds van goede kwaliteit! Ik kijk uit naar een vervolg..
Overseer vind ik qua besturing echt brak. En ik weet nieteens meer welk einde ik had echt niet...
En kweenie the pandora directive was graphisch ook heeeeeeel ver zijn tijd vooruit
En kweenie the pandora directive was graphisch ook heeeeeeel ver zijn tijd vooruit
Ah, Under A Killing Moon... dat was z'n tijd inderdaad ver vooruit, ik herinner me nog goed (laat '94 - ik draai al wat langer mee
) hoe ik toen moest kiezen tussen UAKM en WC3 (ook al zo'n interactive movie die 2 jaar later pas technisch gezien werd ingehaald). Heb UAKM later toch voor een zachter prijsje op de kop kunnen tikken.
Wing Commander III, dat heb ik echt lang gespeeld. Ik weet nog dat er 15 op de doos stond en ik me een beetje zorgen maakte omdat ik 14 was
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
waanzinnig cool spel, ben er deze maand mee begonnen!! ik durf alleen niet verder te spelen (serieus!) in het rosswell complext is het ZO fokking eng... rrrrrrrr ik moet nu tussen al die lijken die cdplayer enzo zoeken (maar die klote alien killed me elke keer
wat moet ik doen?/ iemand tips?
tennisbal schreef op 31 January 2003 @ 22:44:
waanzinnig cool spel, ben er deze maand mee begonnen!! ik durf alleen niet verder te spelen (serieus!) in het rosswell complext is het ZO fokking eng... rrrrrrrr ik moet nu tussen al die lijken die cdplayer enzo zoeken (maar die klote alien killed me elke keerwat moet ik doen?/ iemand tips?
Oude koe
Maak maar een nieuw topic in SPV met je probleem.
Eerst zelf wel ff zoeken naar een walktrough
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()