Ik werk nu vanaf me 18e in de ICT en kom van een MBO opleiding niveau 4
Ben begonnen op de helpdesk, en toen van jr systeembeheer netwerkbeheer naar sr systeembeheer / netwerkbeheer.
In al die tijd jaarlijks bijgeleerd door certificaten te behalen,
Van Microsoft tot Citrix tot Cloud.
Mijn ambitie is om binnen 10 jaar een leidinggevende functie te hebben (ICT Manager)
Ik merk dat ik de uitdaging kwijt raak binnen het systeembeheer wat ik momenteel doet.
Ook sta ik open voor andere functies die mij aanspreken binnen de IT.
Gezien ik dus van MBO afkomstig ben,
ben ik sterk aan het denken om een deeltijd HBO Business IT en Management te gaan doen.
Ook gezien het feit dat ik wel iets anders wil binnen 10 jaar, maar nog niet 100% achter me keuze staat wat het wordt. Wel weet ik dat ik iets anders wil doen in de IT (en dan neig ik sterk naar een leidinggevende functie)
Ik werk momenteel 40u en heb een vaste baan.
Daarom wil ik proberen om voor de deeltijd variant te gaan.
De vragen die ik eigenlijk heb voor jullie:
1/ Wat is de "zwaarte" van de opleiding (qua materie) ?
2/ Wat is de "zwaarte" qua tijd die je erin moet steken ?
Dit is natuurlijk relatief, maar is het te doen als je de avonden de tijd heb thuis?
3/ Is het op mijn leeftijd nog aan te raden om deze opleiding te volgen?
4/ Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Ik heb natuurlijk al wat topics doorgelezen hier, maar ik ben vooral benieuwd naar wat advies in mijn huidige situatie.
Dank alvast!
Ben begonnen op de helpdesk, en toen van jr systeembeheer netwerkbeheer naar sr systeembeheer / netwerkbeheer.
In al die tijd jaarlijks bijgeleerd door certificaten te behalen,
Van Microsoft tot Citrix tot Cloud.
Mijn ambitie is om binnen 10 jaar een leidinggevende functie te hebben (ICT Manager)
Ik merk dat ik de uitdaging kwijt raak binnen het systeembeheer wat ik momenteel doet.
Ook sta ik open voor andere functies die mij aanspreken binnen de IT.
Gezien ik dus van MBO afkomstig ben,
ben ik sterk aan het denken om een deeltijd HBO Business IT en Management te gaan doen.
Ook gezien het feit dat ik wel iets anders wil binnen 10 jaar, maar nog niet 100% achter me keuze staat wat het wordt. Wel weet ik dat ik iets anders wil doen in de IT (en dan neig ik sterk naar een leidinggevende functie)
Ik werk momenteel 40u en heb een vaste baan.
Daarom wil ik proberen om voor de deeltijd variant te gaan.
De vragen die ik eigenlijk heb voor jullie:
1/ Wat is de "zwaarte" van de opleiding (qua materie) ?
2/ Wat is de "zwaarte" qua tijd die je erin moet steken ?
Dit is natuurlijk relatief, maar is het te doen als je de avonden de tijd heb thuis?
3/ Is het op mijn leeftijd nog aan te raden om deze opleiding te volgen?
4/ Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Ik heb natuurlijk al wat topics doorgelezen hier, maar ik ben vooral benieuwd naar wat advies in mijn huidige situatie.
Dank alvast!
[ Voor 3% gewijzigd door C6DL op 05-10-2016 12:00 ]